Gå til innhold

Min E46 318i

Ranger emnet

Ryeng1

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. ;) nei, lite nå gitt! monterte som sagt xenon i grøftelysa igår, så kommer noen bilder av dette snart.. Ellers vurderer jeg og bytte interiør og seter til sortfarge da jeg syns de jeg har er litt ''bestefar aktig''.. Men, koster skjorta så må evt sjekke litt hvor mye jeg kan få igjen for mitt først.. Ellers blir det proff toning av rutene iløpet av 3-4 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toning blir pent på grå bil. :) sort int. hadde vært fint det. synes ikke det du har nå er så galt men kan se hva du mener.

monterte selv xenon k8000 i kjøre lysa i dag er kjempe fornøyd.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, liker toning spesielt godt på sorte og grå biler. Angående interiøret så er det ikke så veldig gærlig, men har aldri likt akkurat denne typen, og fant et sort interiør med sportseter som jeg likte veldig godt, så vi får se etterhvert :) Xenon gjør veldig mye med frontlooken på bilen syns jeg! har du lagt inn bilder av dette eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da har bilen vært på service og fått en liten oppfriskning :) byttet oljefilter,oljebytte,plugger,motorvask og 4hjulskontroll idag grunnet litt mye småkluss med bilen den siste måneden. Nå er bilen i 100% stand igjen og bobling ble borte etter pluggbytte. Lå en del olje på alle pluggene samt at det var pilråtne, så ikke rart bilen har hostet og harket litt i det siste.. Blitt bra glatt rundt på Hadeland nå, så Nokian Hakka 5 med pigg er bestilt da jeg bruker opp det som er igjen av mine gamle Falken piggfrie. Latterlig dårlig feste på de dekkene..

PS: Fant forresten ut at katalysatoren var dau og måtte byttes. var ikke noe fare før neste EU, men bare lurte på om man får med katalysator ved kjøp av Simons effektanlegg? sett litt på dette og syns ikke 4000-4500,- for et kvalitetseffekanlegg var så ille gærlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider