Gå til innhold

Min E46 318i

Ranger emnet

Ryeng1

Anbefalte innlegg

Legger ved noen bilder etter montering av xenon i grøftelysa :)

DSC00480.jpg

DSC_3638ps2.jpg

DSC_3663ps2small.jpg

DSC_3641.jpg

Ble veldig fornøyd med resultatet :) har Xenonkit til kjørelysa liggenes også, men vurderer å vente med det siden jeg ikke har linselykter nå, og da blir lysbilde helt ''fucked up''. Så, om noen har orginale linselykter til E46(helst uten AE ringer) tilsalgs så skrik ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Driver nå å snuser litt på ny bil, da jeg savner 6'er lyden veldig.. Går en del 320'er rundt på Hadeland, å det gjør jo ikke saken noe bedre.. :rolleyes:

Noen som har no slags kjennskap til disse tre E36'ene:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15365585&sid=xz7cabg-hx8618466&WT.svl=Bilde

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2039344

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2043438

Og hva er en E36 320i verdt med litt M-tech styling og litt utstyr? og hvor viktig er km.stand på disse bilene? finner omtrent ingen 320'er som har gått under 200'' km...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gofle2: Har desverre ikke råd til 320i E46 for øyeblikket, og skulle isåfall hatt 320i Coupe. Har sett litt på 325i E36, men syns de ligger litt vel høyt til å være en såpass gammel bil. Skal max bruke 90k på ny bil, så blir en E36 320i Coupe tenker jeg :)

RichiRich: Jepp, sett deg jeg også, enda jeg har 30% bonus og har forsikring hos Jernbanen. Joda, 325i går litt bedre enn 320i, men bare jeg får 6'ern er jeg fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ligget laangt unna den røde 320'en der iaf..han skriver masse rør og tull i annonsene sine. Stått lenge den der..er vel egen tråd om den annonsa på bimmers... :S

Ja, syns den har stått en god stund nå.. sjekket navnet på eieren, og kom fram til Khuram eller noe. Så, tror vi hopper pent over denne :) men falt litt for bil nr.2 likte godt felgene og de andre modden han hadde gjort med den. eneste minuset er km.stand. snakket med han istad, og han hadde visst byttet deler for ca 30.000,- siste halvåret, fulgte også med kvitteringer på dette så høres jo bra ut. Vurderer en lang tur nedover for å ta en titt på den muligens ihelga. Får se ann suksessen på min også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en til nå :)

Litt kjedelig med Touring kanskje, eller bare uvant? :P

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15655842&sid=xz7cab9Rin0715466&WT.svl=Bilde

Likte godt interiøret og fronten, Mye utstyr og ser ut som er pent behandlet. Snakket med butikken, og skal nedover å se på den imorgen :)

Hva syns folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått noe respons på E46'en?

Så grei ut den Touringen, men syns fort de blir litt kjedelige som du sier.. Men de kan da bli fine de og! :)

Ja, syns de blir litt fort kjedelige bak.. Kanskje Dr S har noe å si her? :) Nei, ikke ennå gitt! dårlig med salg generelt om dagen ser jeg.. Men butikken tar innbytte, så skal høre imorgen hva jeg kan få igjen for min i bytte.

Edit: Noe respons på din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns de blir litt fort kjedelige bak.. Kanskje Dr S har noe å si her? :) Nei, ikke ennå gitt! dårlig med salg generelt om dagen ser jeg.. Men butikken tar innbytte, så skal høre imorgen hva jeg kan få igjen for min i bytte.

Edit: Noe respons på din da?

Neei, tror det er rimelig dødt på bilmarkedet for tiden. + at jeg har nok lagt meg litt for høyt i pris, men skader da ikke prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider