Ryeng1 Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 hva har du satt den til da? Min står til 105.000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Neei, tror det er rimelig dødt på bilmarkedet for tiden. + at jeg har nok lagt meg litt for høyt i pris, men skader da ikke prøve. Hehe, så den sto ganske høyt ja :) Men men, skader ikke å prøve nei! ;) for min del så vil jeg gjerne bli kvitt den kjappest mulig grunnet kjøp av ny bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Hehe, så den sto ganske høyt ja :) Men men, skader ikke å prøve nei! ;) for min del så vil jeg gjerne bli kvitt den kjappest mulig grunnet kjøp av ny bil. Ja jeg er ikke avhengig av og få den solgt, så why not.. Vi får håpe at markedet tar seg opp over nyåret uansett. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Ja jeg er ikke avhengig av og få den solgt, så why not.. Vi får håpe at markedet tar seg opp over nyåret uansett. :) Ja, satse på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Da var bilen solgt/byttet inn med en Rød E36 320i Touring med noe M-tech utstyr. Hentes imorgen, så blir laget tråd om den nye ganske snart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Gratulerer! Venter spent på ny tråd jeg da :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Jo, takk for det! ;) tråd er akkurat lagt ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Ser Audi A4´en i bakgrunnen på et av bildene dine, er det din bil? har sett den ligger på finn. Ellers er det en fin e46 du har! har ønske om det med tiden jeg også, men da i coupe. Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg