corsaforever Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hei for dere som er interiserte så har jeg kjøpt meg enda en corsa B World cup, pga den ene skal i garasjen i vinter og skal opp pusses fra bunn til topp så her er noen bilder av den nye bilen =) -------------------------------------- Og her er den første corsa nr 1 =) -------------------------------------- ----------------------------------------------------------------- I gjennom vinterstiden vil det bli satte i gang med prosjekt, som tilsvarer dette Pluss Lakering og nye Felger ----------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- Body kit Angel Eyes Bak lykter Skjerm Bredding Noen tips om farge? har tenkt å lakere den blå siden det er det den er registrert som men har ikke sett så mye rundt om enda, og har ikke klart å bestemt meg heller =P!!,,, ---------------------------------------------------------------- Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 OPC-blå er jo fin da :) Ardenblå/blue/blau Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 jah =) ganske pen farge d, men tror d hadde sett bedre ut med litt mørkere oxo, for da ser bilen blankere ut oxo =) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Lik body kit=) Kunne tenkt meg en slik farge oxo =) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 nei d ble nok ikke lakking alikavel :P, hørte for pris med kvitering, de ville ha 40 lapper :S så jeg for holde meg med orginal fargen =) I løpet av neste månede blir bilen plasert i garasjen for montering og finpussing.. Noen tips/linker for nye speil? Har tenkt å sveise badlook på panseret som vist på bildet, men lurer på om jeg skal droppe det siden det blir montert angel eyes på den,,, noe forslag?? :) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razzy Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Halla. Har lik bil som deg, har en hau med bilder du kunne fått av forskjellige biler, som virkelig har fått til mye rått med den fargen vår. Carribean Blue :) Siter Opel corsa b worldcup 1994, 1.6 16v - 109hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 er du litt glad i corsa B???? lyst og bygge corsa 'B med C20let og bakhjuls drift!:) Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 hehe jah bare litt:) , jah bakhjulsdrift på corsa det hadde vert utroooolig rått, =) men e jo en del arbeid med d. hva corsa har du danieljhonas? foresten har en kompis som har lik bil som deg Omega 3000:) kule biler . Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Jeg har lyst å få fjernet dørlistene, men vet noen om disse er limt på eller ikke? Takker for svar:):) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 De er bare limt ja, varm opp og dra de pent av. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Corsaen kommer til å bli rå! Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Corsa freaken i action! Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Blir tøft dette, kule lykter Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Corsa 1 under progress!! ;) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Mere bilder da mann:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg