corsaforever Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Skjer ikke stort. Må kappe litt i hjulbuene for at de nye felgene skal påsse, stagene har jeg ikke hørt noe om ennå. (hørt no rykter om at bsbildeler ikke er verdens raskeste) Har en garasje som må ryddes før jeg kan få inn bilen, først da det begynner å skje noe. Du får si ifra hvis du finner no billig/bra grenrør. Om noen måneder ryker vel baksetene også, da blir det bøtteseter:P ja okey, måtte kappe litt av hjulbuene jeg oxo, e jo et helvette å skaffe felger til disse bilene om man ikke kapper:P, hvilke felger skal du ha? BsBildeler har en tidens til å være gaanske så trege, så det er bare til å mase :), skal du fjerne katylosator eller beholde den? Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 har du tenkt noe mer på det vi snakket om før ferien da? blir nok et nei, har en bil som må gjørest ferdig først, en ny motor skal i den med tiden og mye annet , så har nok med arbeid og utlegg forran meg desverre =) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 ja okey, måtte kappe litt av hjulbuene jeg oxo, e jo et helvette å skaffe felger til disse bilene om man ikke kapper:P, hvilke felger skal du ha?BsBildeler har en tidens til å være gaanske så trege, så det er bare til å mase :), skal du fjerne katylosator eller beholde den? Har de felgene som er på bildet jeg postet. De subber i fartsdumpene. Tenkte jeg skulle fjerne den ja, vet du om hvor mye effekt det gir? 3-4 hk? Kan vel ikke være så mye. Er ikke sikkert jeg fjerner den før jeg har byttet grenrør. Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 tja det er rundt 3.4 hester ja, du merker det såvidt, du får jo kjøpt sport katylysator oxo, da for du bilen eu godkjent neste gang den skal inn, så slipper du å stresse med d :P, har hørt at det er akkurat det samme med eller uten sport katylysator, bare avgassene fra eksosen blir holdt etter standard, snakket med en på quality, han sa at du fikk gode til 1500kr, lurte på å gjøre det med tiden. er det 8" felg du har? vet du hva ET felgen er? Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 er det 8" felg du har? vet du hva ET felgen er? Nope, aner ikke. Det eneste jeg vat er at det er 205/50 15. De stikker akkurat ikke ut av skjermen. Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Rev av listene på siden i dag, synes bilen var mye penere uten! det bør duog gjøre. jævlig jobb å få av limet men=P Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Rev av listene på siden i dag, synes bilen var mye penere uten! det bør duog gjøre. jævlig jobb å få av limet men=P hehe ja vet, har allerede gjort det, om du har varmepistol går jobben som smør, men eneste jeg fikke skille der listen hadde vert, kjipt, men får hive døren inn på lakk behandling med tiden Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Blir du jævlig varm rundt bena inntil torpedoveggen når du kjører hardt? Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Blir du jævlig varm rundt bena inntil torpedoveggen når du kjører hardt? nei det har jeg aldri merka, sikker på at du ikke har varme apperatet på ved bena? jo hardere du kjører jo varmere blir varmen fra apperatet... Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 nei det har jeg aldri merka, sikker på at du ikke har varme apperatet på ved bena? jo hardere du kjører jo varmere blir varmen fra apperatet... Hehe, ja. Ganske sikker på det=P Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Ta en titt her: http://www.bilforumet.no/teknisk/234673-fjaerbenstag-skjonner-ingenting.html Er den lik noe du har? Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Ta en titt her:http://www.bilforumet.no/teknisk/234673-fjaerbenstag-skjonner-ingenting.html Er den lik noe du har? nei nei, dette hører hjemme under bilen din den, den kan byttes ut med den du har, mener den hører hjemme framme under bilen, du ser det når du gjekker den opp ;) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 (endret) Da har jeg fått feil da=( Bestilte jo til bak. Er det i det heletatt vits å montere den? Hvis den bare erstatter noe som allerede sitter der er det jo bare tull egentlig!? Får vel mer ut av staget bak? Endret August 21, 2009 av dirtyfunker Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Da har jeg fått feil da=( Bestilte jo til bak. Er det i det heletatt vits å montere den? Hvis den bare erstatter noe som allerede sitter der er det jo bare tull egentlig!? Får vel mer ut av staget bak? jo du gjør får sånn sett det, eneste er at du kan få det stivere ved å stramme den opp, men hvorfor ikke ha begge deler :) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 blakk som ei kjærkerotte nå vøtt=P Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg