corsaforever Skrevet August 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 blakk som ei kjærkerotte nå vøtt=P hehehe, nei skal ikke være lett :P Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 (endret) Får slenge ut noen nye bilder av Corsa'ene, måtte knipse bilder med de utrolige orginale World Cup felgene :( venter fremdeles på Keskin KT1 Felgene, og fronten er ikke skrudd skikkelig fast enda og myye mer senk, men gjør ikke det før felgene er på, men er jo viktig me bilder ;) Endret August 26, 2009 av corsaforever Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Liker bilder;) Er den grå senka? Hva skal du gjøre der hvor bakruteviskeren satt på den grønne? Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 ja den grå er sanka 55mm, på bagasjeluken blir det midlertidig tettet med en liten propp som man skrur fast på baksiden, men får vel sveise og sparkle det i gjenn med tiden :) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 vet du hva ET felgen er? ET er 35;) Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 ah okey :) samme som jeg skal ha, fikk 1-2 måneder lengre ventetid på keskin kt1 felgene mine, etter en utrolig dårlig service fra bergen bilelektronikken, tiden har bare blitt forandrett for 3 gang nå :S hehe jaja, blir nye felger til sommeren da :) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 iriterer meg at bs er så jævlig treige, må bestille stabstag bak men vet ikke om jeg gidder å vente så jævlig lenge. Skal prøve å finne noe annet. Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=PF851301 Hva tror du om dette? Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 ser de har manifoil her http://www.lenk-tuning.com/, men vet ikke om det er med tuv!? det ligger på corsa b, så går du på catalouge helt på toppen til høyre på siden, og blar ned til en rurikk med to ruter... fikk ikke oppe linken til selve salgsoppgaven Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 hmm. er omtrent samme prisen. har du det grenrøret? Jeg tror dette er samme grenrør som BS har; http://www.abrmotorsport.se/shopen/index.php?act=viewProd&productId=4436. Hva tror du forskjellen er på det som du ga meg link til og den fra bs? Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 autoshineshop.no og http://www.mwi.no/ står som forhandler av Lenk tuning Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 hm, er ikke lett å si, men stoler ikke helt på bsbildeler når det kommer til motor deler/mekaniske deler, føler bs bildeler er en mikk makk sjappe om du skjønner, stoler heller mer på skikkelige merke sjapper som er kjente, der vet du i hvertfall hva du får oxo ;) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 nei jeg har ikke grenrør på min, men har tenkt å kjøpe me tiden Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 skal du fjerne katylosator eller beholde den? Fjerna i dag, merket forskjell:popcorn Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 nye grenrør? Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg