corsaforever Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 hehe nei det er faktisk minimalt lite jeg har "gjort", lakkert motor deksel,eksos deksel, samt annet små detaljer, kjøpt nytt opel klistermerke, kjøpt gul beskuttelse rundt ledninger, skiftet ut noen orginale opel slange klemmer, med blåe standard slange klemmer, og vasket noe siiinsykt :P så er bare små detaljer som har blitt gjort =) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Hvor kjøpte du lyktespoilerene dine til den gråe corsaen? :D eg og har eg grå corsa akkurat samme som du har :D ta å stikk innom Ebay ;) de har myyye små stæsj til disse bilene, andbefales =) husker ikke helt hva jeg søkte på, men "Corsa b eyebrowns" så skal du nok finne noe Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaNi2010 Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 Hei. Kan jeg lure meg inn her med et spørsmål? Jeg har nettopp kjøpt en Corsa B World Cup 1994-modell med kmstand 119000. Jeg må skifte bunnpannepakning og tetningsringen rundt veivaksel foran. Det jeg lurer på er hvor mye arbeid dette er? Fikk pris på Opel: De skulle ha 4800 kroner inkludert delene. Er dette en ok pris, eller er det en operasjon som er såpass enkel at jeg kan gjøre det selv? Et spørsmål til: Når jeg skal skifte tetningsringen rundt veivakselen foran, må jeg ut med registeret da? Det jeg lurer på er om jeg burde skifte registeret med det samme, da det som står i er 5 år gammelt (er gått bare 20.000, men reima er jo gammel). Tenkte kanskje dere har skrudd så mye corsa at dere kan svare meg på dette :) Hadde vært flott! -Kay- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2011 (endret) Du får lage egen tråd for å få svar på dine spørsmål Endret Mai 31, 2012 av corsaforever Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1232 Skrevet Januar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 må issje selga. sku jo stille ut mot deg på treff i 2011... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 hehe, ja. Nei har ikke bestemt meg, er bare en liten tanke som suser i hodet. men vi får se hva folk er villig å gi for den ;) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreSM Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Ca. pris da? Har funnet meg en men er enda usikker på om det blir den. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1232 Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 får me endå ein stylet corsa b i distriktet? ser du e fra karmøy.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Har tenkt en stund nå, men tror ikke jeg har hjerte til å selge bilen, har blitt for mye tid å "kjærlighet" :P Når man blar i gjennom bildene så er det nesten ikke verdt å selge den =) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1232 Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 behold den så sees me på vårmønstringen i bergen vettu..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 Ja blir nok d :), klarer ikke å konkurere mot deg enda, har vert i militæret 1 år så myye penger å tid på bilen som har forsvunnet :(, men no er bil-livet i gang igjenn, å godt e det!! =) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1232 Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 blir good å få se den live.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 BILEN MIN: Remy har en småsinna Opel Corsa B | broom.no - alt om motor - biler, bruktbiler, biltester og bilmerker Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet September 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Da var det på tide å selge Go Carten!! LØP Å KJØP ;) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37455586 Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Da var god bilen solgt! Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg