Gå til innhold

min a4 8E

Ranger emnet


Nuc|ear

Anbefalte innlegg

hei! har da bytta ut b8 til en b6

bilen er en 2004 1.9 tdi avant med quattro og s-line inne og ute:)

 

den mangler 3 ting cruise controll, rns-e og orginal stylinga utvendig.

 

monterte rns-e i går så den saken er løst:)

 

fikk bestilt opp bakfangern jeg vil ha, men så kommer det jeg lurer på. noen av dere som vet delenr på denne fronten:

 

http://www.finn.no/finn/completeviewimage?finnkode=14780719&reference=9/147/807/19_-909515815.jpg&adheading=Audi+A4+1%2C9TDI+Q+Stasjonsvogn+2003%2C+83000+km.%2C+kr.+280.000%2C-&adTypeId=20&WT.svl=Hovedbilde

 

var på møller å spurte men fikk ikke noe greit svar på hvilken del jeg trengte. bakdelen klarte jeg å finne men mangler da den fremre.

 

slenger ut noen bilder av bilen senere når været letter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen av dere som vet delenr på denne fronten:

 

http://www.finn.no/finn/completeviewimage?finnkode=14780719&reference=9/147/807/19_-909515815.jpg&adheading=Audi+A4+1%2C9TDI+Q+Stasjonsvogn+2003%2C+83000+km.%2C+kr.+280.000%2C-&adTypeId=20&WT.svl=Hovedbilde

 

var på møller å spurte men fikk ikke noe greit svar på hvilken del jeg trengte. bakdelen klarte jeg å finne men mangler da den fremre.

 

Dette er S-Line front med S4 grill oppe og nede. S4 grillen nede passer ikke rett inn på denne fronten, men det er en smal sak å få moddet på plass (etter det jeg har lest). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skaffe meg denne fronten selv. Har dele nr på denne fronten, men er med hull til parksensor foran. Husk at du må bestille gitter til grføtelysene i tillegg. Kan evt ringe møller slik jeg gjorde for å få dele nr til den uten hull.. De kan være litt gnukke på å gi ut nr (Det er arbeid som de ikke får betalt for :P)

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår