guster Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 har nettop anskaffet meg 2 stk kicker L5 12", som jeg foreløpig bare har prøvd på 2 stk soundmagus x-1502 forsterkere. da fant jeg ut at jeg har stor bruk for en kondensator, da bilen nesten sloknet :P har lite peiling på kondensatorer, om hvor stor di skal være og lignende, så lurte på om det var noen som hadde noen billige anbefalinger til meg? :) mvh.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbelobb Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Kjøp batteri, ikke kondensator. Kondensator er IKKE nødvendig!!! Siter Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt! Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Skikkelig batteri, og oppgraderte kabler, så blir det nok bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg