Gå til innhold

Spørsmål ang CD-brenning..

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

Hallo.. Har ingen brenneprogram på maskinen som jeg har etterinnstallert, slik som nero etc, men vet at det er ett eller 2 brenneprogram inne på maskinen.. Kan f.eks kopiere filene over i E:\ og velge brenn, men er da problemet kommer..

Jeg vil jo såklart brenne som mp3, og ikke vanlig cd.. Hvordan kan jeg få dette til?

Håper på raskt svar, da jeg holder på i skrivende stund. :)

LES POST #12!!!

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Har fått meg brenneprogram nå. Cheetah DVD burner heter det..

Jeg har ett par filmer på dataen som er i avi-format, og har subtitle-fil i tillegg.. Den filen er i .srt-format..

Når jeg brenner filmer med innebrent tekst, brenner jeg vanlig data-cd og legger til avi-filmen, men hvordan blir det når jeg skal ha med tekstfilen til filmer som ikke har innebrent tekst? :p

Håper på svar... :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nero i Vista:

Hadde samme problem (feilbrenning etter ca. 3 %), prøvde da å bruke Nero Express i stedet for StartSmart (er med i samma pakka), og det fungerte glimrende. Gjelder forsåvidt også for Windows 7 build 7000 ;)

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått meg brenneprogram nå. Cheetah DVD burner heter det..

Jeg har ett par filmer på dataen som er i avi-format, og har subtitle-fil i tillegg.. Den filen er i .srt-format..

Når jeg brenner filmer med innebrent tekst, brenner jeg vanlig data-cd og legger til avi-filmen, men hvordan blir det når jeg skal ha med tekstfilen til filmer som ikke har innebrent tekst? :p

Håper på svar... :)

Hmm, litt usikker, men tror jeg ville brent en data-cd og lagt med både film og teksting der. Vel og merke hvis avspilleren du skal bruke takler avi-filer da ;)

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, litt usikker, men tror jeg ville brent en data-cd og lagt med både film og teksting der. Vel og merke hvis avspilleren du skal bruke takler avi-filer da ;)

Jeg kjører filmene jeg brenner ut på en vanlig DVD-spiller. Funker fett å bare brenne ut avi-filmene som data-cd, da dvd-spilleren støtter DivX, men var usikker på det med den ekstra tekstfilen..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider