Tony_VAG Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Etter at Romerike Gatebil tok kvelden har det dukket opp et nytt nettsted for de gatebilinteresserte på Romerike. Hvordan man skal gjøre det videre avhenger av hvor mange som vil være med på dette. Vi har ihvertfall fått opp et forum, og jobber med en hjemmeside http://www.nerogatebil.com Bli med på forumpraten og bli kjent med likesinnede på Romerike Siter VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Er det noen opptakskriterier? Jeg har en Toyota Corolla med powerfilter og effektanlegg. Planlegger 50/50 senk. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Er det noen opptakskriterier? Jeg har en Toyota Corolla med powerfilter og effektanlegg. Planlegger 50/50 senk. Du får registrere deg og høre da vet du ;) Siter VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Har en Opel Omega steinmetz edition som skal få en audi s4 turbomotor snart! Begynner med prosjektet nesteuke! Bor i Romerike så for vel melde meg inn i klubben :) Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Meldte meg inn i klubben nå! Må vel inn der, når man kommer fra Skedsmo? :D Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Har en Opel Omega steinmetz edition som skal få en audi s4 turbomotor snart! Begynner med prosjektet nesteuke! Bor i Romerike så for vel melde meg inn i klubben :) Ja, bare å regge seg på forumet. jo fler, jo bedre. Og hos oss er det ingen krav ang. bil eller alder eller noe. Kun interesse for gatebil og at du "bor" i området eller er fra området. Siter VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Er det noen opptakskriterier? Jeg har en Toyota Corolla med powerfilter og effektanlegg. Planlegger 50/50 senk. Tror ikke buskmann har sagt et seriøst ord på bilforumet siden desember 2005 jeg... Men hva er galt med bilforumet? Det funker for meg! Og Flåklypa er som kjent på Romerike... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hele dette gatebil konseptet ble vel oppbrukt for lenge siden.. Gatebil, du vet de som arangerer fylle fester rundt om på norges bilbaner.. og har jo bare blitt kommers. Takke seg til merke forum/klubber og bilforumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Gatebil har vell med gamle brannbilar og andre ting også, har sett ein veteran brannbil som det står "Gatebil" på. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Joa, nå snakker vi jo tross alt om "Romerike gatebilklubb da :) Skal melde meg inn der, bor jo på Eidsvoll så.. :) Åssen er det med treff og sånt der a?? Du som harlitt peil på dette her.. Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Drar opp denne jeg... Siter VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Nå har nerogatebil fått opp en hjemmeside, og begynt å rekrutere medlemmer. Men vi trenger fortsatt flere! Så bare å joine! ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Hele dette gatebil konseptet ble vel oppbrukt for lenge siden.. Takke seg til merke forum/klubber. ENIG!:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg