Gå til innhold

litt flaut, men nok et coilovers spørsmål

Ranger emnet

orios

Anbefalte innlegg

Som tittelen tilsier så lurer jeg på coilovers til min mkIII stasjonsvogn. lurte først på vmaxx men etter å lest MYE om det her inne så begynner jeg å tvile. Liker ikke dette med at hjulstillinga kan forandre seg.

Derfor lurer jeg på hvilket som kan være ett alternativ. Gjerne sånn rundt samme prisklasse. KW variant 2 og 3 og de i den klassen er uaktuelt.

Håper dere ikke er så lei disse spørsmålene.

takk takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know.... Men det jeg mente er at etter den er senket og blitt foretatt en 4 hjulskontroll kan hull og annet i veien gjøre at dette forandrer seg. vmaxx settene mangler det som låser fjærbeina, slik som de org har.

Veldig kjipt å ta 4 hjulskontroll og kjøpe nye dekk stadig vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tittelen tilsier så lurer jeg på coilovers til min mkIII stasjonsvogn. lurte først på vmaxx men etter å lest MYE om det her inne så begynner jeg å tvile. Liker ikke dette med at hjulstillinga kan forandre seg.

Derfor lurer jeg på hvilket som kan være ett alternativ. Gjerne sånn rundt samme prisklasse. KW variant 2 og 3 og de i den klassen er uaktuelt.

Håper dere ikke er så lei disse spørsmålene.

takk takk.

Kw variant 1 da! Får det du betaler for. Får aldri drit bra grier til lommerusk. Samma hva folk her inne sier.

2007 vw touran excl. 170 dsg

2001 SEAT leon 1,8 20vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket med en selger for vmaxx som var på inspeksjon der jeg jobber...haar bestilt vmaxx sitt til ventoen min,å han garanterte att di har forbedret seg når det kjelder både stivhet osv,,skal ikke være like ubrukeli stivt som før...vist jeg ikke var fornøyd skule jeg sende det tilbake

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket med en selger for vmaxx som var på inspeksjon der jeg jobber...haar bestilt vmaxx sitt til ventoen min,å han garanterte att di har forbedret seg når det kjelder både stivhet osv,,skal ikke være like ubrukeli stivt som før...vist jeg ikke var fornøyd skule jeg sende det tilbake

Hvor har du bestilt ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

coilover som koster halvparten av va "vanlige" coilover gjør trenger ikke å være dårligere enn andre.. dette har mere med smak og behag å gjøre.. hvor stivt du vil ha det eller om du vil ha justering på dempere i tillegg og slikt.. dette blir jo nesten samme som at folk anbefaler rockford i stede for f.eks pioneer bare fordi rf er dyrere enn pioneer så er det bedre liksom? har samme garantier på ett sett til 4000 som du har på ett sett til 8000. har selv ett sett til 4000 å er storfornøyd med det. folk som er skeptiske til billige sett mn ikke har råa til å kjøpe noe dyrt sett er mer enn velkommen til å prøvekjøre min bil med billigsett. har hatt det en stund og er fornøyd som bare det.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det billigste er å kappe fjærene.. du får ca samme kjøreegenskapene da som med et blligsett..

øøh.. hallo?! da har ikke du kjørt med ett billigt senkesett eller ikke kjørt med kappa fjærer... om du isåfall har gjort det så tror jeg nok det var noe galt med det senkesettet ditt.. har hatt en del biler med bosch senking og det billigsettet som jeg nå har kjøpt til min bil er ikke i nærheten av å være så ubehagelig å dårlig som en bil med kappa fjærer..

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider