Gå til innhold

Buzz's BMW 520iA 1997 E39 | Update 24/05

Ranger emnet

Buzz

Anbefalte innlegg

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil du har fått deg Stefan :)

Her er hva jeg synes du skal gjøre. Vi drar til Sverige til den hoggern vi var på. Leiter fram en pent skinn inntriør og bytter fra de fæle stoff setene.

Og M5 blir nesten litt feil når, det er 2.0 med tomat. Så M-tec fangere. ville jeg gått for, og et litt grovere eksos annlegg, for og fremheve den fine rekke6 lyden.

Noen fine 18-19 kantfelger, senke bilen litt.

Og xenon er jo pent, bare ikke kjøp noen jalla lamper.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttes! Faclift-lykter kommer til og gjøre bilen "ny".

FK Angeleyes facelift lykter er på vei fra Tyskland til meg. De koster mye, men har hørt mye posiitivt om FK.

Baklykter har jeg ikke fått sett på enda.

her er 19" felgene jeg vil ha..

06_819517783.jpg

Boltsirkel 5x120, ET20, bolter og emblem følger med.

Ny veiledende pris 13600kr for felgene.

De er helt nye... disse er 8,5x foran og 9,5x bak hvis jeg ikke husker feil...

Men må betale forsikring, omreg osv.. Så har litt utgifter til neste lønning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"NYTT PRIS PÅ DOM 5 FÖRSTA KITEN 29 995 kr." Ikke sant.. Akkurat i min prisklasse...

Er som sagt en 2,0L Rekkesekser på 150hk, husker ikke nm nå. Men synes den drar veldig bra. Den er tørst, så kunne ikke tenkt meg noen større motor.. Hadde blitt for dyrt å komme seg fram og tilbake til jobb....

Dette er ingen kebab bil, skikkelig nazi-stål med beste kvalitet!

:worshipbm:

Er vel omkring 200nm siden det er en 2.0. Er det ikke sånn at de følger hverandre ca likt på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så er ikke 523 eller 525 nye merkbart dyrere å kjøre. Motorene er såpass terke at de jobber lett.. En 525 med manuell går billigere enn 520 med automat;) Ellers fin bil, E39 er nice! Har kjørt E39 M5.. DET er råskinn ;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har betalt noe mer en 70 synes jeg du har blitt lurt ;/ De begynner og bli billig disse bmw, fant en fin e39 til 40 lapper , det var en 96- model da og sedan.

Jeg kjøpte ikke den første go beste jeg så vettu. Gjorde en del research på den. Den lå ute til 85k, så kan dere få gjette dere til hvor mye jeg ga for den. Jeg er fornøyd med bilen og jeg er sikker på at jeg har gjort et veldig godt kjøp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider