Gå til innhold

Buzz's BMW 520iA 1997 E39 | Update 24/05

Ranger emnet

Buzz

Anbefalte innlegg

Det eneste jeg tror du kommer til og gå lei er automaten, ellers så synes jeg bilen var fin jeg stefan. Men hvis du gjorde research så skulle du ikke kjøpt 97- med stoff og dette utstyret, hørte for noen år siden fra en bmw mekaniker at det var litt problemer med dette, kan ikke spesifikere det, for jeg husker ikke hva som var problemene med disse utgavene. Men men din er jo godt tatt vare på så blir vel ingen problemer, du ga vel 78 k for den tipper jeg da, men at du fikk 45 for proben ble jeg bare imponert over :) hehe

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det eneste jeg tror du kommer til og gå lei er automaten, ellers så synes jeg bilen var fin jeg stefan. Men hvis du gjorde research så skulle du ikke kjøpt 97- med stoff og dette utstyret, hørte for noen år siden fra en bmw mekaniker at det var litt problemer med dette, kan ikke spesifikere det, for jeg husker ikke hva som var problemene med disse utgavene. Men men din er jo godt tatt vare på så blir vel ingen problemer, du ga vel 78 k for den tipper jeg da, men at du fikk 45 for proben ble jeg bare imponert over :) hehe

hehe, ja digg å få det for den. Ihvertfall med dagens marked. Hadde den jo ute i 1mnd :S

Svakhetene på disse er ofte rust på bakluka, at denne ruster. Men det ble ikke særlig forbedret før 2003 modellene har jeg lest.

Så det er det jo litt av på min.

Vi får bare stikke østover til våre kjære naboer, så tar vi en skikkelig shoppingrunde. Prøve å få tak i skinn-interiør, nytt speedo osv :) Så finner vel du alltids masse deler til Opel'n og ikke minst Bimmern!! ;)

:worshipbm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, som topic sier så lurer jeg på hvordan man skal få løs både girkule(automat) og speedometer.

prøvde å rikke litt på girkulen, men tørte ikke å ta i før jeg visste hvordan den sitter.

Speedometeret har jeg ikke prøvd meg på enda. Men noen som har veiledning til evt hvordan dette skal gjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg felger idag. M5 Replica felger av merket Zito.

Foran er de 8x5-19"

Bak er 9x5-19"

Nå mangler det bare dekk. Vet ikke om jeg tørr å kjøpe Nankang NS2, hører så mye opp og ned om dem. Men akkurat for øyeblikket er jeg bra fattig! Så får vente til høsten før dere får se de på bilen vil jeg tro. Akkurat nå er de plasser på soverommet mitt! :D

Hmm pakke til meg!?

DSC00934.jpg

Ja, var det gitt!

DSC00932.jpg

Godt plassert på rommet mitt

DSC00933.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Er ikke M5 Replica iallefall;)

Btw, er det ikke du som ikke har lappen? =P

Han liker iallefall og late som han har det;)

Stemmer det, men nå snakker han om når han kjører villsvin med muttern :D

HAHA:D EID! Var på det "råe" streetmeetet på Jessheim det:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde på det "råe" streetmeetet?

La meg omformulere, jeg har Nankang NSII og er dessverre fortsatt i live :P Men nei, de sitter faktisk veldig mye bedre enn det jeg trodde de skulle.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider