Gå til innhold

Buzz's BMW 520iA 1997 E39 | Update 24/05

Ranger emnet

Buzz

Anbefalte innlegg

I steden for og kjøpe dekk til den nå. kan du ikke heller vente litt til sommer sesongen begynner igjen., "hvis du fortsatt har bilen da" Da bruker det og være litt billigere og rabbater osv. bruk heller penger på et senskesett, eller noe coilovers, og har hørt det er noe herk og bytte fjærer på e39 bak eller så var det støtdempere. kjipt men sant. ps fine felger:) selvom jeg ikke liker sorte felger.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I steden for og kjøpe dekk til den nå. kan du ikke heller vente litt til sommer sesongen begynner igjen., "hvis du fortsatt har bilen da" Da bruker det og være litt billigere og rabbater osv. bruk heller penger på et senskesett, eller noe coilovers, og har hørt det er noe herk og bytte fjærer på e39 bak eller så var det støtdempere. kjipt men sant. ps fine felger:) selvom jeg ikke liker sorte felger.

Har ikke råd til dekk nå uansett. Så blir jo til våren tror jeg. Men klør i fingra etter å sette dem på.

Coilovers og senkesett er ikke akkurat første prioritet på denne.

Først er det Lykter både bak og framme + xenon som kommer først i køen. Så er det sommerdekk som står for tur. Så får vi evt se om jeg orker å sette på no coilovers med tiden.

Skal jo ha råd til å studere litt og vett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nankang hjula sitter dårlig i regnvær.. Skulle kjapt ut av noe kryss jeg, det ble fort til at jeg måtte ratte motsatt vei :p

Uff, hørt mye om det der.. Kjøpte noen dekk til probe'en hos vår kjære venn Sharif. De var av merket "Runway" og de skulle være bra. Aldri vært så redd for å kjøre når det regner, livsfarlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
se etter barracuda felger. superstar felger kler bilen bra de oxo. er penest med 6000kelvin (xenon)

ja, for jeg skal se etter nye sommerfelger nå siden jeg akkurat har kjøpt meg helt nye 19" Zito felger!???

Skal investere i 6k kelvin etterhvert..

Hadde tenkt å oppdatere denne posten igjen nå snart.. Har handlet meg litt deler fra Tyskeland og GS Bildeler..

:thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører også Nankang NSII og kan si meg enig i at de ikke er de aller beste på våt asfalt. De funker helt fint hvis du er klar over hvordan de er, men en kjapp sving ut av f.eks. en rundkjøring så kan du ende opp med å måtte ratte motsatt vei. Men for all del, jeg syns de funker veldig bra til å være i den prisklassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med di nye delene? :)

Hentet de nye delene på posten idag! :D Har ikke fått sett på de enda engang.. dro rett til kompis skjønner du! Så blir fint å komme hjem å pakke opp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12000k er og anbefalle når det gjelder xenon. Blir pen blå farge på lyset, skifter over litt til lilla på avstand.

12k faktisk.. Lyser jo bedre med vanlige halogenpærer da... Mega dårlig lys på så høy kelvin. 6000k er det som lyser best.. videre er 8000k 20% dårligere enn 6000..

Kjøper xenon for å se bedre vel? Ikke bare for å være kul?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12k faktisk.. Lyser jo bedre med vanlige halogenpærer da... Mega dårlig lys på så høy kelvin. 6000k er det som lyser best.. videre er 8000k 20% dårligere enn 6000..

Kjøper xenon for å se bedre vel? Ikke bare for å være kul?

Har 12k jeg. Lyser som bare pokker'n det :hellothere:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider