Gå til innhold

Buzz's BMW 520iA 1997 E39 | Update 24/05

Ranger emnet

Buzz

Anbefalte innlegg

Vært ganske dårlig til å oppdatere her, men oppdaterer hver gang det skjer noe. Har brukket hånda, så blir lite med skruing om dagen. Men knipset et bilde av nye baklyktene. Skal få tatt bilde når de står på også.

DSC00955.jpg

Og harry som jeg er, har jeg gått til innkjøp av M-tech belteputer. Vurderer å ta disse av igjen, pga at selen ikke sklir inn igjen uten hjelp. og det er slitsomt når man har passasjerer som ikke skjønner dette. Va tycks? :P

DSC01000.jpg

Endret av Buzz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nice :) fine baklamper, ikke lenge til du får på felga nå :)

nei, gleder meg som faen! :P Men det koster gitt.. 6700,- for Falken dekk rundt om. Koster å være kar.

Jeg har fått satt på de nye frontlyktene. Skal ta bilde når jeg har noe annet enn mobil å ta bilde med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp putene.. Dropp alt som det står M på uten om hvis det er orginalt :) heh

Har 12k jeg. Lyser som bare pokker'n det :hellothere:

Fordi du er harry ;) Uansett så lyser det en mye dårligere enn 6000K..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp putene.. Dropp alt som det står M på uten om hvis det er orginalt :) heh

Alt annet som jeg har kjøpt som det står M på er ogrinalt, så var bare en liten utskeielse. hehe.. Blir bra!

Fordi du er harry ;) Uansett så lyser det en mye dårligere enn 6000K..

Blir nok 6000k... er de kit'ene som ligger på Ebay ok eller?

Og har dere noe bra forslag til hvor jeg kan kjøpe fjernlås fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil!drit råe felger:)

takk for det! Gleder meg skikkelig til å få de på bilen. Skal love at jeg legger ut bilde med en gang!

Dette har vært en ganske lang kveld. Er helt sinnsykt glatt ute nå. Fikk sleng på bilen på svingete vei, og havnet ut i grøfta med hele bilen. Heldigvis gikk alt bra, og ingen skade skjedd. Var så vidt pappa klarte å få meg opp med sin MB ML 4x4.. :S Så satt dypt i det. Er bare sjele glad jeg ikke traff noen av de 10 trærne som jeg bomma på med 2m.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått satt på de nye frontlyktene. So far so good. Ikke hatt problemer med kondens, så dette lover bra.

FØR:

DSC00900-1.jpg

ETTER:

CIMG1883.jpg

CIMG1879.jpg

CIMG1880.jpg

Ble fornøyd med resultatet.

Nå er nye dekk neste på kjøpelista! bare å vente på April lønna nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktene gjorde om hele bilen!! Good!

Storte nyrer pleier å bli tøft.. Men klarer ikke se om du har noe spesielt annet chrome på bilen? Tror uansett det blir fint på svart bil:)

En jeg kjenner har akkurat kjøpt 2000 530da M-Sport.. Og den fronten og hekken gjør MYE :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har chrome detaljer rundt hele bilen. Jeg har chrome lister rundt hele bilen, samt rundt rutene ;)

Ja, vet... har sett mye på nye fangere.. men jeg skal bli student til høsten og prøve å spare litt.. men har fortsatt 0,- på kontoen, for alle penga går til bilen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider