Gå til innhold

Buzz's BMW 520iA 1997 E39 | Update 24/05

Ranger emnet

Buzz

Anbefalte innlegg

Prøvde å ta litt bilder med speilrefleksen, men så at det ikke ble så bra.. men legger de ut :)

Forresten, synes dere at jeg trenger senkefjærer foran? :P

P4150775.jpg

P4150773.jpg

Hadde uhell i vinter, derfor den flekken på fangern :(

P4150781.jpg

P4150785.jpg

P4150777.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal få på chrome grill igjen, så skal du få se at skiltholderne står til bilen! :D Hvis ikke kjøper jeg meg bimmers.no skiltholdere :)

Skal sjekke om jeg har M-tech understell når den skal inn på storservice den 29 April. Hvis ikke går jeg for senkesett rundt om. Akkurat nå har jeg bare tenkt å senke foran. Siden jeg har nivåregulering bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er HELT sikker på at du har nivåregulering? Mener det bare kom på touring'ene..

Og har du nivåregulering har du IKKE m-sport understell :)

Ganske sikker.. for etter jeg satt på nye felgene var bilen skikkelig høy.. og etter en liten kjøretur så ble den mega lav bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg måtte vel gi etter for alt maset om å senke bilen foran. Så da kjøpte jeg meg senkefjærer foran Tüv godkjente og allting. SKal sette de på til helgen. Kjøpte meg også nye tennplugger, oljefilter, kupéfilter og nytt bremseskjold med deksel mot stein som setter seg fast.. :)

Dårlig mobil bilde men..

DSC00060.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en sa, kan jo hende at bilen sank sammen etter kjøre turen. Er jo helt vanlig det. Ikke så vanskelig å se om du har nivåregulering, bare å kike på dempern.. Men som sagt, mener det kun var touring som kom med det.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider