Gå til innhold

Buzz's BMW 520iA 1997 E39 | Update 24/05

Ranger emnet

Buzz

Anbefalte innlegg

GODT OG HØRE :) kast på litt chrom på det svarte på felgen også. Så blir det bra. Og litt senk nå så er du i mål

Skal få senk på den neste helg tenker jeg. Må få fiksa bakfangeren min. Eller så kjøper jeg meg en M5 bakfanger, men hadde kanskje tenkt å prøve å finne meg det i sverige.

Må jo ut med 3 500 ++ for en ny fanger. så kommer lakk i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blitt fin den bilen din nå Steffi;) men senk den heeeelt ned hehe:) behold svart grill og kjøp bimmers skiltplatene.

Hehe, takker. Nææ.. er finest med chrome grill synes nå jeg..

Den blir senket til helgen, så ingen fare =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått gjort litt på ettermiddagene.

Var så heldig å kom over et sett med Black Diamond skiver. Kjøpte de av en som hadde fått feil fra US. lucky me! Så tenkte jeg at jeg må bytte klosser samtidig. Så kjøpte meg ferodo klosser fra Thorshov.

Fikk også installert K&N filteret mitt som har vært liggende LENGE etter jeg solgte gamle bilen :P

Byttet også kupé filteret mitt. Var jammen på tide.

Samlet seg litt dritt der (Fant tidenes største bille der også :? )

DSC00069.jpg

Old vs New

DSC00068.jpg

Før

DSC00074.jpg

Etter

DSC00075.jpg

Skivene

33864.jpg

klossene

ys_ferodo_ds2500_m_001.jpg

Senkefjærene mine! :D

DSC00073.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye banning og småsår fikk jeg montert ferdig Black Diamond skivene + Ferodo klossene. Skal få luftet bremsene til uken slik at jeg kan få se om det er stor forskjell..

ys_ferodo_ds2500_m_001.jpg

fått demontert hjulet

DSC00079.jpg

Et helvete å få av boltene som holdt fast kalipperen, men det gikk nå tilslutt

DSC00081.jpg

Gammel og ny

DSC00082.jpg

Hadde vel strengt tatt ikke trengt å bytte klossene helt enda, men gjorde det fordet.

DSC00080.jpg

DSC00083.jpg

Slik ble det

DSC00084.jpg

Endret av Buzz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løsnet den bolten... :P

Ble mye tøffere en de orginale, god lufting!! :)

Jejejeje.. :P

Skulle sette på senkefjærene i helgen, men det gikk dårlig... Fikk ihvertfall noe ut av det. jeg har M-tech understell, så det vil da si at fjærene ikke passet på demperen min. Så jeg må derfor kjøpe meg nye dempere hvis jeg skal ha bruk for de.... tjohei:ass:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jejejeje.. :P

Skulle sette på senkefjærene i helgen, men det gikk dårlig... Fikk ihvertfall noe ut av det. jeg har M-tech understell, så det vil da si at fjærene ikke passet på demperen min. Så jeg må derfor kjøpe meg nye dempere hvis jeg skal ha bruk for de.... tjohei:ass:

Dere fikk ikke montert det?? what...*?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bilen din er så høy? Skal finne bilde av en kamerat 530 M-sport jeg.. Den er lavere enn din...

Jeg har vært i kontakt med BMW. Der sjekket de opp mot utstyrslisten fra fabrikk, og jeg har M-tech understell. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider