Havdal Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Nu er jeg drittlei..Har problemer med bensinpumpa.Den vil ikke starte når jeg vrir rundt tenninga..Eller, den starta en gang..og mer har jeg ikke hørt fra den.Den starta faktisk når jeg rev ut rele nr 19..!? Noen som vet hva som kan være feilkilden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 ikke en eneste en som kan svare på det da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Skyller på bensinpumpa,, Tror det er deg det er noe feil med jeg :D :D Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Hehe..Husj du no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg