Gå til innhold

Min Subaru Forester MY04

Ranger emnet

Thunder

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er en skikkelig familiebrakke ja, hehehe... Jeg har lagt merke til at andre eiere av Forester er i overkant nysgjerrige på bilen. Med stor scoop, senking, felger og dekoren så skiller den seg ut fra bilen deres. En opplevelse var noen som stoppet opp i rundkjøringen for å se bilen min kjøre forbi. Da dro jeg litt på smilebåndet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe morro det da. Er gøy når de som skal være opptatt med å kjøre stopper for å se på bilen ja :p hehe...

Ja så forskjellen ja. :) Så my bedre ut når den er senket ja. Men er vel kansje litt værre å kjøre offroad med den da men :P hehe.

Du har virkelig fått satt i gang subaru forumet med denne bilen da.:) Er jo nesten stille på de andre trådene her på subaru forumet.

1992 Svx 3,3L H6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. De fleste inkl. meg selv er stort sett på IDCN sidene. Det er dessverre litt for dødt her inne på Bilforumet på Subaru avdelingen.

Bilen er nok ikke noen offroader nå lenger nei, hehehe...

Så meg ut Forester for en stund siden. Det finnes flust i fete Forester i USA med senk og alvorlig motoreffekt.

Har hatt en Impreza WRX for halvannet år siden. Og har savnet Subaru etter det. Det er søren meg bra biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det regnet jeg meg at du fleste er på IDCN sidene. Men jeg kommer ikke inn legere der. Er ett eller annet som har skjedd med nette her. Så når jeg trykker logg inn så blir bare skjerem hvit. :( Subaru ja jeg har ikke hatt no annet enn det. Hatt en 1600,1800turbo og en xt og nå har jeg svx`en. Og er stor fornøyd.

Bortskjett fra girkassen på bilen min. Det er bare no skitt. er 2 gang den byttes nå på 2 år. Men har fått tak i en legacy kasse nå. Og da skal det hålde lenge sier dem på svx forumet i statene.

Var derfor jeg måtte inn her så det var en link på Svxen. :D hehe

1992 Svx 3,3L H6

Lenke til kommentar
Del på andre sider