Gå til innhold

Min Audi 100 2.3E -93 C4

Ranger emnet

Rebell

Anbefalte innlegg

Laget en tråd om bilen for lenge siden, men den ble liksom ikke noe av. Gir meg selv dermed et nytt forsøk. :)

Bilen er altså en 1993 Audi 100 2.3E sedan som jeg kjøpte i begynnelsen av april i år. Da hadde den ca 230.000km på telleren, nå har den passert akkurat 260.000km. (Ja, jeg vet jeg kjører MYE.)

Må si jeg er overrasket over komforten siden det er en så gammel bil. Og lyden av 5eren er helt "OK" :D

Nevneverdig utstyr:

ABS

4x el.vindu

El.speil

El.soltak

El.klima

Midtarmelne foran

Sigarett-tenner for baksetepassasjerer (Mulig det er standard på alle?)

Jeg kjøpte bilen KLIN original og den har faktisk komplett servicehefte. Karosseriet er fritt for bulker etc. Lakken mener jeg er VELDIG bra, spesielt til en så gammel bil å være.

Det jeg har gjort med bilen siden jeg kjøpte den er:

-Hvite blinkers foran, montert

-Kjøpt og montert nye bremseskiver + klosser foran

-Kjøpt og montert ny bakpotte.

-Byttet olje+filter

-Fjernet"Audi 100" og "2.3E" på bakluka

-Tatt full innvendig rens

Jeg har bestillt:

-Hvite blinkers på sidene

-Fremre eksosanlegg

-Senkesett (M/dempere) 50/35mm

-Luftfilter

-Time for å få lodda på div.pærer i instrument/dashbord

-Ny sidelist (dørlist)

Div:

-Har fått chromeringer til instrumentene, men har ikke hatt tid til å montere enda.

-Skal kjøpe bakrutegardin.

I dag bytta jeg forresten kjølevæske og bremsevæeske. Tok av slanger og beholdere og renset de skikkelig før jeg hadde på ny væske.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med bilen. Har ikke tenkt å bruke en formue på den, men synes jeg har fått gjort mye med "småpenger" så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hei!

Jada, har det. Men er hjemme hos foreldrene og skal feire nyttår der, så legger ut bilder i løpet av kvelden 1.jan, senest i løpet av 2.jan.

Er forresten bilde av den her, men før skade:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2050995

Angående prisen så er den satt kun for å sette en pris i annonsen, og bud mottas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider