Temur Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Heisann! Jeg lurte på om noen kan gi meg et noenlunde konkret svar på hva man trenger for rundt 150 sugiser i b230(a osv..) F.eks. forgasserstr. Hvor mange forgassere, osv.. Ikke svar om du tror, men helst noe som har vært prøvd før.. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 - Steg 5 topp - KG9 kam - 2X Weber 48 - Grenrør Da her du over 150 på hjula :) Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Dra opp kompen skikkelig, en gvass kam, porte litt, bytte til innsprut og et grenrør. Og bruke en 531 eller 405 topp hjelper. Drit i gassere, bruk heller et original sprut når du ikke sikter høyere. I Volvo original klassene i rally så kjører de standard motorer, bånn er balansert, vektjustert og max borra, forholdshvis lite borra. Toppen er bare frisert lett, fjerna støpekanter og slik. De motorene som er mest optimale yter 160-170hk. Så hvis du gjør som jeg sier over her så havner du på 150hk uten de største kostnadene. Si du får kjøpt et sett med doble gassere, så må de dyses om, kansje bytte halsringer og en masse greier før det funker, blir ikke så billig alikevel. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Så du mener det er mulig å dra 150 hk ut av en b230a? eller el. insprøytningsmotor? med det du sa? Er det til a motor, er jo saken biff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Er jo 136 hester i en sånn e motor. Går fint og runde 150 med litt småfiks, men for og komme høyere så begynner det og koste penger. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg