Xanderion Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Jeg har nå da 1stk Apollo 1350 batteri på 75a/h Jeg har planer om å kjøpe en til, men hvor og hvordan burde jeg koble den? Dette er diverse metoder jeg har hørt: - Sette begge batteriene bak og trekke en kabel fram til en strømblokk i motorrommet til å føre inn diverse kabler til lys og til dynamo. - Sette ett batteri bak og ett foran og da trekke en 50mm2 kabel imellom de. Jeg har også tenkt å oppgradere dynamokabel til 50mm2 kabel og til jordinga til dynamoen... Siter [ Daniel Nilssen ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 - Sette begge batteriene bak og trekke en kabel fram til en strømblokk i motorrommet til å føre inn diverse kabler til lys og til dynamo. Det der hørtes ut som den lurteste, slepper du så mye kablerstyr. hvor mange v er di batteriene på? Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg