Storken Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Her er plassen jeg har tilgjengelig: Bredde mellom støtdempertårn: 920mm Bredeste bredde: 1350mm Høyde: 440mm Fra støtdempertårn til baklys: ca 200mm Fra seterygg nede til baken: 800mm Fra seterygg oppe til bakluke ca 680 mm Jeg vil på dette området skvise inn 4 12". Subwooferne det er snakk om er Infinity Kappa Perfect(d)VQ. Hvis det er mulig å få alle inn, så kommer jeg til å bestille 4 stk, hvis ikke blir det med 3 stk. Jeg har og hørt om å sette to like elementer rett mot hverandre for å "lure" elementene til å tro at de spiller i dobbelt så stor kasse, fungerer dette bra? Jeg har sett meg ut en Hifonics BXi 2608D til å drive dette. Den leverer (oppgitt i rms): 4 ohms: 850 watts x 1 chan. 2 ohms: 1700 watts x 1 chan. 1 ohm: 2600 watts x 1 chan. Hvis jeg har tenkt riktig kan jeg koble 4 dual 4ohms spoler til 2 ohms last. For 3 dual 4 ohms spoler lander jeg på 2,67ohm. Hvor mye effekt vil dette tilsi sånn ca fra denne forsterkeren? Har noen erfaringer med merket Hifonics? Ble mange spørsmål det, håper dere kan besvare noen ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg