Gå til innhold

Hjelp/forslag til komponenter

Ranger emnet

ulvepus

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå kjøpt meg en 05 mod mini cooper, og i den forbindelse, så ønsker jeg forslag/tilbud på stereo til denne bilen.

Er på utkikk etter noe som spiller FINT, og med ren fin bass, som samtidig trykker godt.

Har sett på en JVC KD-NX5000 spiller, men displayet er kanskje litt lite på den, så jeg vurderer 2-din spiller, da det ser ut til at det skal gå fint i denne bilen, feks en pioneer avic-f900bt eller lignende.

Ser det er endel forhandlere her inne, så dere får bare komme med forslag. Vil selvfølgelig ha kvalitet, og modifisering av interiør osv, gjør ingenting, så lenge det ser bra ut :)

Det finnes kanskje ferdige formsydde subkasser, og kanskje også ferdige dørpaneler å få tak i??

Synes det er greit å kjøpe alt fra samme sted (om mulig) og jeg ønsker også pris på montering. Prisen på komponenten spiller egentlig ikke så stor rolle, bare sluttresultatet blir BRA :D

Bor selv mellom Oslo og Moss ca, så noe i nærheten hadde jo vært supert, iom at de sikkert trenger å ha bilen inne en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått et tilbud av en her inne, som består av følgenede:

Pioneer AVIC-X3ll spiller, kr 10000,-

Nye dørtrekk foran, med plass til 2stk 6,5" og 1stk 4" på hver side, kr 3000,-

4stk seas lotus reference 6,5" 2 reference diskanter, og delefilter, kr 4000,-

2stk Focal 100 CVX, 4" coax, kr 800,-

2stk SEAS LOTUS 12" sub, kr 3000,-

1stk Audison LRx 4.5 forsterker til høyttalere, kr 4000,-

1stk Orion HCCA-D5000 forsterker til sub, kr 3500,-

Formsydd kasse til suber, ca 700kr

1stk optima redtop batteri, alle nødvendige kabler og tilkoblinger, kr 2500,-

Montering, og justering av ALT ca 4000kr, han skulle da også oppgradere kabler til/fra batteri i motorrommet.

Høres dette bra ut? Utifra det jeg finner av priser osv, så må vel dette være veldig "billig"? Ser også ut til at dette er kvalitets produkter..?

Kan levere bilen på torsdag, og da regnet han med at jeg kunne hente den igjen på lørdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Hei, åssen går det?? fortsatt liv i anlegget??

Vi skulle vel kanskje justert litt på det igjen, nå som du har spillt en stund på det.. ;)

Har foresten 4stk 15" Pioneer Premier TS-W8102SPL elementer på vei inn, hvis gubben din ikke har finni noe til touran sin, får også inn noen flere Orion HCCA-D5000 forsterkere, så det burde gå ann å få bra trøkk i bilen hans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider