KriegHeim Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hei. Hadde en liten rydding i skapet mitt og fant 2 stk coustic 505dr. Jeg bruker de ikke, så jeg tenkte på å selge dem. Hva kan disse være verdt idag? Ser helt strøken ut, til og med lappen med serienr ligger ved, i orginal esken http://ampguts.realmofexcursion.com/Coustic_505-DR/ Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Er velikke vrdt allverden lenger de der, er jeg redd... Men rundt 500kr stk burde du vel få, var jo ganske bra i sin tid ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Er velikke vrdt allverden lenger de der, er jeg redd...Men rundt 500kr stk burde du vel få, var jo ganske bra i sin tid ;) Nei, men de er i en helt annen klasse en dagens netthandel forsterkere. 500 kr stk synes jeg hørtes helt greit ut, ikke noe upris det Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg