Gå til innhold

Drømmebilen til Marius og Håkon A.(nal)

Ranger emnet


KeW|ar

Anbefalte innlegg

LEGO er verdens beste leketøy IMO. Jeg "lekte" med LEGO fra jeg var fire til jeg ble 18. Mest Technics, og skikkelige saker, ikke sånn nymotens dritt!

 

For ca ti år siden lagde jeg en 5 "bit" mekanisk datamaskin av LEGO! :D

 

Favoritt-prosjektene mine var roboter, men jeg slapp av og til opp for deler og det var dyrt.

 

 

Jeg lagde pedaler og throttle-enhet til PC av LEGO også.

 

 

 

LEGO RULER!!!

 

 

Tor Arne <--- LEGO-nerd!

wheels02.gif

Min 3S-GE. SUGEMOTOR!

Hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tahustvedt

LEGO er verdens beste leketøy IMO. Jeg "lekte" med LEGO fra jeg var fire til jeg ble 18. Mest Technics, og skikkelige saker, ikke sånn nymotens dritt!

 

Leker med det fortsatt jeg, når ingen er i nærheten! :D

 

Favoritt-prosjektene mine var roboter, men jeg slapp av og til opp for deler og det var dyrt.

 

Samme her. Roboter var heftige saker, men alle motorene og greier var så dyre i innkjøp! :(

 

En gang så samlet jeg sammen alle delene jeg hadde og bydge meg en bil som jeg kunne kjøre! Den ble svær nok til å sitte på, og solid nok til å holde meg på den så jeg kunne kjøre! :D

Kunne ikke kjøre så langt da, uten lang kjøteledning...

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

jasså. prøver du å mobbe....jeg kan ikke noe for at du har hatt en hard oppvekst! :D :D

 

http://home.c2i.net/kjetil_andersen/klasse4a/timeplan.htm

 

...hehe du fant din egen timeplan ja..... du avslørte også hvilken skole det var fra da;)

 

"""I klasse 5a ved Emma Hjorth barneskole""""

 

Sakset fra forsiden der :D

 

Edit: hmmf trodde det var en sånn hEmma skole jeg, men så ut som vanlige elever der gitt ;) Du var fin på klassebildet Håkon :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mobb Lego,da... ;)

vi hadde ei oppgave på skolen (Høyskole) i fjor om å programmere en sånn Lego-dings (Lego Mindstorms) til ditt og datt... var et slags kjøretøy som skulle programmeres til å snu og diverse når den støtte på en vegg... programmerte ivhertfall i et språk som ligna veldig på C++... arti var det ihvertfall ;) :D

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

...hehe du fant din egen timeplan ja..... du avslørte også hvilken skole det var fra da;)

 

"""I klasse 5a ved Emma Hjorth barneskole""""

 

Sakset fra forsiden der :D

 

Edit: hmmf trodde det var en sånn hEmma skole jeg, men så ut som vanlige elever der gitt ;) Du var fin på klassebildet Håkon :D

 

omvendt psykologi funker ikke på meg doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår