Ner_Q Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hei.. Lurte bare på enkleste og beste måten å sote bakrutene på Golfen min på? Er det best å ta ut ruta, eller funker det like fint mens ruta sitter i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Alltid best å ta ut rutene uansett hvordan man vrir og vender på det.. Rimlig enkelt å ta ut bakrutene (3-dørs) og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ner_Q Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det er en 3 dørs.. Er det bare å fjerne listene og dytte ut ruta eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Fjern metall-klipsene som ligger under pakningen.. Mulig du må fjerne deksel for B og C -stolpene og sidepanelet (litt usikker da min golf var helt ribbet da jeg tok ut mine) Så er det bare å begynne med å vippe av pakningen (fra innsiden), så denne vil ligge i klem mellom karosseri og ruten.. Slik gjør du rundt hele ruten helt til den løsner.. Jeg brukte 2 skrujern.. Et til å holde avstanden mellom ruten og kanten og et for å vippe pakningen bak kanten. Vær obs på å ikke legg for mye press på ruten.. Da sprekker den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ner_Q Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Jeg kan jo prøve på det.. Skal spørre en kompis av meg til å hjelpe meg med det så går det nok bra.. Takk for hjelpa da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg