Tsbusa Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Godag. Var så uheldig at jeg knuste frontruta på bilen til en kompis i helgen. Det jeg lurer på, mister han bonus hvis han tar dette på forsikringen og betaler egenandel? For -hvis, så kjøper jeg ny, og skifter selv. Men om han ikke mister bonus, betaler jeg egenandelen hans.. Noen som vet noe om dette? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Bakruta mi ble knust. Betalte 2000,- for ny, ingen bonus borte. Full-kasko. Uten forsikring hadde det blitt 6000,- for ny bakrute, og 3500,- for arbeid. Hyggelig pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Frontruta mi ble knust. Betalte ingenting for ny, ingen bonus borte. Delkasko. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 ikkje egenandel engong? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Så vidt jeg forstod det, ingenting nei. Satte den inn for å bli EU-kontrollert i samme slengen, betalte ingenting for ruta.. Stussa over det selv, men de sa det var gratis. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det er forskjellig fra selskap til selskap, så det beste å gjøre er å ringe selskapet å høre.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Er ikke bonustap på ruteskader, kun egenandel, som i de fleste tilfeller er på 2000 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Jeg vil gjerne vite hvilken forsikringselskap som betaler hele summen om du knuser ruta di. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 jeg og! digg å aldri vaske ei rute igjen! :D Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Jeg vil gjerne vite hvilken forsikringselskap som betaler hele summen om du knuser ruta di. Jeg hadde min delkasko i If. Vel, knust og knust, jeg hadde en 20-30cm stor sprekk. (Dog var det fare for at den kunne knuse etter hvert, fikk jeg høre) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Sitat fra en artikkel på VG: Områder hvor steinsprutskader kan repareres: Sone A - Synsfelt foran fører: Kan reparere skader inntil 1 cm i diameter. Sone B - Viskeområde på førersiden: Skader inntil 1,5 cm i diameter. Sone C - Viskeområde på passasjersiden: Skader inntil 2,5 cm i diameter. Sone D - Øvrig ruteareal: Skader inntil 4 cm i diameter. Dette er gratis om du har forsikring. Men hvilket selskap som fikser helt ny rute om den knuses er interesant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Er ikke bonustap på ruteskader, kun egenandel, som i de fleste tilfeller er på 2000 Høres bra ut. Takk for svar, selv om det var variert! :P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 det skjer ofte at de som skifter ruta kutter ned på egenandelen da denne er bare en liten del av den totale betalinga vi får... Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Jeg vil gjerne vite hvilken forsikringselskap som betaler hele summen om du knuser ruta di. Trygg Vesta ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Trygg Vesta ;) Det gjør de iallefall ikke. Hadde 528n forsikret der, og måtte fint betale 2 lapper for ny rute. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg