Gå til innhold

Ettermontere xenon i S4 grøftelys

Ranger emnet

al3x

Anbefalte innlegg

Planen min var å få montert xenon pærer i grøftelysa mine i dag, men enn så lenge har jeg ikke fått til dette.

Problemet er nemlig hvordan i all verden jeg skal få koblet opp pæra :S

På hovedlyktene var det bare å bore et hull og koble opp. Men grøftelyktene er bygget på en helt annen måte.

IMG_1474Medium.jpg

Her skal man da hente strøm til ballasten og det er her den originale pæra kobles til (H7 pære).

IMG_1475Medium.jpg

Baksiden av pæreholderen, som også fungerer som et lokk til baksiden av selve grøftelykten.

IMG_1478Medium.jpg

Og sånn ser xenon pæra ut med kablene som skal "stjele" strøm til ballasten.

Bare lurer på hvordan andre som har xenon i denne type grøftelys har gjort det? Eller om noen har noen lure forslag til hvordan jeg kan gjøre det?

Har vurdert å bare kappe av den delen som stikker ut på baksiden av lokket og finne på noe lurt når det gjelder tilkoblinga. På denne måten kan jeg bare bruke den gummigjennomføringen som følger med xenonkitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror jeg bare kommer til å kappe av den kontakta som stikker ut og bruke gummi gjennomføringen jeg. Jævlig kjipt, men virker som at det er eneste løsningen =/

Og så bare finne på noe lurt med strømmen...

Ja, ser ut som eneste løsninga ja.. Strømmen er vel for så vidt ikke noe problem, er jo bare å kappe av ledninga å få på kabelsko, å koble sammen med ledningene fra ballasten.. Er vel verre å få pærene til å sitte fast inne i grøftelys holderen??

xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosta meg 300$ fra USA.

Men trenger heldigvis bare den bakre delen hvis det går til helvette da Burde ikke koste såååå mye hos Møller.

Hmm.. får håpe de selger bare bakdelen da? Burde ikke koste så nmye nei, men er jo trossalt snakk om Møller:p

Skal ta å slenge ut en tråd på Audizine.com å jeg, la ut en på VACN forumet, men får jo aldri hjelp der med mindre det gjelder gamle biler, trimming eller felger..

Ja, flott!:) Du for gi tilbakemelding når du får svar der!:)

xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider