audi_a4-1,8tq Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Skal ta å pusle med det i morra ettermiddag, men det blir til at jeg lager hull på baksiden av dekslet og fester pæra med kraftig dobbeltsidig teip i første omgang. Med mindre jeg finner på noe annet lurt med tanke på festing av pæra. Okay:) Du får legge ut her hvordan du gjorde det! Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Er ikke det en grei sak da? Har ikke Audi, men tenker på å montere i grøftelysene mine. Er jeg helt på jordet med tegninga her eller? Hvis det går trenger man ikke å ødelegge grøftelyset, eneste ledningen til det... Skønner dere tegninga eller? Så i dette tilfellet kan man bare rive vekk gumminippelen etter slik jeg har tegna. Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Kjeda meg litt, kanskje dere skjønner denne tegninga bedre :op: Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Men du har fortsatt problemet med å feste pæra inni holderen! For orginal pæra festes i "lokket" som gjør at det blir tett.. Så tviler på du får plass til pæra inni der utenom å ta hull i "lokket".. Edit; ble litt rotete, men forhåpentligvis forstår du litt:op: Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Men du har fortsatt problemet med å feste pæra inni holderen! For orginal pæra festes i "lokket" som gjør at det blir tett.. Så tviler på du får plass til pæra inni der utenom å ta hull i "lokket".. Edit; ble litt rotete, men forhåpentligvis forstår du litt:op: Ok er det såpass :op: Heldigvis har ikke jeg det problemet. Men hvordan er det egentlig, får man bot for å montere xenon i grøftelys? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Så det stemmer at det ikke er lov altså? Skjønner ikke hvorfor.. :p Er jo ikke grøftere alene som blender.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ok er det såpass :op: Heldigvis har ikke jeg det problemet. Men hvordan er det egentlig, får man bot for å montere xenon i grøftelys? Hehe.. Om du får bot, det spørs vel på politimannen/dama som stopper deg det:p Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jeg har 6000k 35w xenon i mine grøftelys.. politiet har ikke stoppet meg for det enda ;) skal litt til at di bryr seg om det trur jeg.. eller er vell hvor i norge du bor :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Haha, politiet i de traktene her drikker vel mer kaffi enn de kjører :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 hehehe, sant så sant ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 er ikke et sjakktrekk å kjøre med feiljusterte grøftiser med xenon rett bak en politibil.. da kan det hende at de stopper deg, men tviler veldig på at du får bot selv om :\ Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 nei, er nå selfølgelig en smart ide og få di stilt på et bilverksted lr noe da ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Vil tro jeg selv ender opp med å montere xenon i nærlysa, og mekke meg grøftiser med xenonlook :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 nei, er nå selfølgelig en smart ide og få di stilt på et bilverksted lr noe da ;) de tar jo flesk for det! men det var en her på forumet som kom med en god måte å stille inn lysene på: mål cm fra lykten og ned til bakken. still så bilen 10 meter fra en vegg og still lyktene slik at de lyser 10 cm lavere enn det høyden på lykten er.. eks: om lykt står i 40 cm høyde, så skal de lyse 30 opp etter veggen som er 10 meter unna. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 gjør det gratis her omkring ;) men sikker ikke dom ide han har:p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg