Gå til innhold

Pett3r's Audi A4 1,8t

Ranger emnet


pett3r

Anbefalte innlegg

  • Svar 519
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har fått en bankelyd, men den kommer fram ved gjenvn fart og ved bremsing på gir:wonder: gåent drivledd?:eek: lyden øker med farten, hører ikke hvor den kommer fra men kjennes i hele bilen

 

har ikke no å si på rattutslaget

Endret av pett3r

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sån var det på calibraen min og. :op:

Der var det ene hjulelageret gåent, Og mellomakslingen. :op:

 

Men da jeg slepet bilen hjem, var mellomakslinga tatt ut, og bankingen var der fortsatt.

Hvordan er det når du tar bråe svinger? Med meg var det som om bilen hoppen i hytt og pine når jeg tok bråe svinger. :op:

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :op: fant ut av det! skal alldri med stå i sola å skru bil når det er over 30 grader... trudde jeg hadde stramma hjulboltene men neiida! ashamed0006.gif

 

har faktisk en svak lyd på venstre side ved mye rattutslag til venstre, høres ut som et sykkelhjul med 3 kort tett etterhverandre som slår borti eikene, det er vel drivleddet?

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sån var det på calibraen min og. :op:

Der var det ene hjulelageret gåent, Og mellomakslingen. :op:

 

Men da jeg slepet bilen hjem, var mellomakslinga tatt ut, og bankingen var der fortsatt.

Hvordan er det når du tar bråe svinger? Med meg var det som om bilen hoppen i hytt og pine når jeg tok bråe svinger. :op:

Den hoppet i hytt og pine i brå svinger fordi det har vært flere cm slark i hjullageret, og spindelen eller hvafaen bare blir kastet rundt inni der. Slik var det på A4 1.8en min også når hjullageret hadde tatt kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår