Gå til innhold

Pett3r's Audi A4 1,8t

Ranger emnet


pett3r

Anbefalte innlegg

  • Svar 519
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo en av grunnene til å bytte vel?.

 

Jeg kan vel tenke meg at hovedgrunnen er for å få Xenon? Og at det er enklest å få taki single lyktene?

 

Jeg har ikke single lykter, og er ganske så fornøyd. Synes ikke det ser så jalla ut, men det er selvfølgelig min mening. Slapp å dremle og tenke på rust ihvertfall =)

+ A4 Avant

- Opel Omega B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel tenke meg at hovedgrunnen er for å få Xenon? Og at det er enklest å få taki single lyktene?

 

Jeg har ikke single lykter, og er ganske så fornøyd. Synes ikke det ser så jalla ut, men det er selvfølgelig min mening. Slapp å dremle og tenke på rust ihvertfall =)

 

slipper å tenke på det når jeg er ferdig :op:

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man gjør en god nok jobb selvfølgelig ;) Hehehe.

 

ja det var det da ;), fikk dekt alt bart metall med rustbeskyttelse, og satser på å få på et tynt lag til i mårra tidlig og montere lyktene på kvelden. Må bruke bilen på mandag så da må den være klar :)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var det da ;), fikk dekt alt bart metall med rustbeskyttelse, og satser på å få på et tynt lag til i mårra tidlig og montere lyktene på kvelden. Må bruke bilen på mandag så da må den være klar :)

 

Det går helt sikkert bra! =) Men bare jeg som vet av egen erfaring at å gjøre kaross ingrep og forhindre rust etterpå er en satans jobb. Heldigvis er jo karossen galvanisert så setter noe seg tar det tid ihvertfall!

+ A4 Avant

- Opel Omega B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår