Gå til innhold

Pett3r's Audi A4 1,8t

Ranger emnet


pett3r

Anbefalte innlegg

  • Svar 519
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott.

Gleder meg til å komme hjem fra sjøen. Da venter det forhåpentligvis gewinde på meg og! Sitter vel som f... under der tenker jeg. Men går seg vel til...

 

Ja dere får bare håpe dere er så heldige at det ikke sitter, hos meg satt vi i over 1 time å borret opp denne bolten som holder øvrebærearmer og spindel sammen:op: hvis det sitter bom fast, anbefaler jeg å kjøpe nye øvre bærearmer å bytte samtidig;) for da kan man bruke vinkelkutter:) går litt raskere da:D

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle bærebruene/armene blei bytta i februar, så det er litt tidlig å bytte nå igjen :op: har gått over alle boltene med wd40 på forhånd ;)

 

hvis de blei bytta i år er det ikke noe stress:) Hos meg hadde det stått i 3-4 år kan jeg tenke meg:op:

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dreiv på litt på kvelden i går, fikk demontert begge framdemperene fra bilen

 

har drivi på i hele dag, men litt surr i starten fordi jeg mangla div. verktøy men da jeg fikk tak i det så gikk alt bra :) fikk hjelp av fattern ettervert og;) greit å være 2, en til å holde og en til å skru...

 

fulgte den guiden her

 

alle boltene gikk foresten greit å løsne ;) brukte muttertrekker på mutteren som holder demperen til skåla

 

alt hadde gått mye raskere hvis man viste åssen man skal gjøre ting/har gjort det før ;)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår