Gå til innhold

Pett3r's Audi A4 1,8t

Ranger emnet


pett3r

Anbefalte innlegg

  • Svar 519
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åja :) så det kosta 1500,- + at man må ha rensesett og frakt, dvs. dyrt...

 

jeg klarte faen meg å kjøre ned til hytta med bilen! her er det veldig dype hjulspor og hull i veien! :op: det vill si at den er alt for høy! :rolleyes: ikke sant alex og stian? ;)

 

tok noen bilder også :)

P1030205.jpg

rigtig stuk? :)

 

P1030203.jpg

rigtig høyde bak? :) bilen står på 2 kuler ;)

 

 

P1030199.jpg

trur jeg må skaffe meg xenon da det er mange som blinker på meg :op: (svake kjørelys?)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte du noe fett når du monterte dette sammen igjen? Jeg kjøpte nye lager, men la ikke noe fett noe sted. Mistenker nå at jeg burde gjort det. Får en ganske høy gummiknirking over humper. Kanskje fjøren mot ny gummi som ikke er smurt?

Ehm:wonder:, spesialverktøyet er du ikke nødt til å ha, men kan være greit om du ikke har muttertrekker... Det er en låsemutter som sitter på toppen av demperen som man må løsne. Hvis man bare bruker en pipe og ei skralle og skrur på den så følger hele "innmaten" med rundt. Så man må holde igjen "innmaten"/demperen med en 5mm umbraco også har man pipa/spesialverktøyet uttapå den igjen og bruker feks. en skiftnøkkel å skrur rundt med

 

bilde:

P1020916.jpg

 

ellers bruker man bare en muttertrekker å kjører på :D Slag fikser biffen:cool:

 

*holder med en elektrisk*

NB! Husk at fjærene må være avlasta med fjærklemmer før man gjør dette! :op:

A4 avant 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår