Gå til innhold

Pett3r's Audi A4 1,8t

Ranger emnet


pett3r

Anbefalte innlegg

  • Svar 519
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

en liten stund siden jeg har oppdatert her ser jeg :) siden sist har bilen blitt proffsota 35% rundt om, fått litt voks og idag masserte vi hjulbuene og senka helt i bånn :D:D det ble bra :D (takk til Eivind :D)

 

noen få dårlige bilder:

 

P1040145.jpg

 

P1040153.jpg

 

er ca. 3 cm klaring oppunder foran :D:D

Endret av pett3r

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg en audi til venstre på det nederste bildet? I tillegg til din?

da det sto en skyhøy a4 ved siden av meg :D

Fant du ut det med kontakten du spurte om?

 

nei:op: prøvde litt, men ga opp... det jeg altså må gjøre er å finne ei ledning som kommer fra tenninga (acc?) og koble meg inn på nærlyset(en av de gule ledningene på den lyserosakontakta) trur jeg :)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den lyserosa/røde kontakten helt av laget meg en ledning med kabelsko i hver ende som jeg satte i mellom de ledningene i kontakten.Da stopper du strømmen frem til lysene og den returnerer tilbake slik at du har 12 volt i kjørelys også.Dette funker hos meg de blafrer bare når jeg har på tenning før jeg starter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde dette nå men da slo fullyset seg på på ene siden bare... hvilke av ledningene kobla du sammen?

 

litt bilder av senken og valsinga:

 

P1040154.jpg

 

P1040156.jpg

 

P1040155.jpg

 

P1040160.jpg

en 2x4 som jeg pressa under, bare så vidt jeg kom meg inn i garasjen :D så da er den fortsatt for høy ;)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på bilder du la på min tråd trur du har tatt ut feil kontakt.Måtte ut og ta av på min og sjekke.Er den nederste kontakten fremst mot hjulet,min er fiolett kan du si,er 2 ledninger på den en hvit/gul og en gul/svart.La ledning i mellom de to bare,eller rett og slett klippe kontakten og skjøte de sammen.Men er jo greit og ha kontakten i behold da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår