kskeie Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Yes, dette har har vi styrt på med den siste måneden, Innvendig: Heilt ribba,fjerna asfalt matter,lakkert innvendig, 2 racing stoler fra honda type R, Stor turteller, shiftlgth, brytere til grøftelys,lys i instrumenter, og tileggsdyse, nødstrøm, turbo trykk å vanntemp, Utvendig: Cosworth fangere foran og bak, Sierra RS skjørter, Cosworth trunklokk med cosworth vinge, Sota baklys, klare blinklys, Cosworth 4x4 panser, Cosworth grill. Lakkert sort med hvite detaljer, og hvite 17'' speedline hjul, rallyclips på fangere og panser Understell: Esab-sperre, RaceTech bakdempere, dobble fjører bak, (skjært av dempere i bunnen å topp og skrudd di inn i værandre),funker gull!! Røde koni coilovers fra 4x4 cosworth framme. Ca 50-50 i senk. Og ellers er det hjemmelaget stabstag bak, og omsveiset omp stag fra cosworth framme! Motor: En 86 is-motor med tilhørende motornett, som har fått hjemmelaged turbo manifoil, En T3 Garrett AiReseach turbo, Hjemmelaget 2,5 eksos fra downpipe å heilt bak, Hjemmelaget 2,5toms trykk rør, ei tilleggs dyse, og en dumpventil! Satse på en 0.6 i trykk ca, pga orginal innmat! Div bilder: Vakkert syn: 2 dager etter gatebil krsand 2008 Så slik ut kvelden før vi begynte å bygge den om til turbo å div :) Kasta alt unødvendig på bålet =) begynt å skrape asfaltmatter Lakkert innvendig, fått montert opp dash med duppeditter å stoler :) Blir bare ei framlykt, for har ikke IC så da må luftfilteret få mest mulig kald luft :) Motoren flere bilder kommer, jobber for spreng med motoren!! kommer flere bilder =) Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Er du å her ja=) Må nesten sjekke ut min worklogg og da, på mazda-ogn.org=) http://mazda-ogn.org/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=14695 Dan Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hehe jepp, verden er ikke så stor ;) Skal inn å myse på prosjekte ditt nå =) Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Stått rolig siste uka, kansje tatt toppakninga?! Aktuator staget til turboen skvatt av så den lada max, etter det har det skjedd mye, kommer MASSE hvit røyk ut av eksosen, å to av pluggene er heilt hvite mens di to andre er kål sorte.. Så blir å pelle det i deler igjen, å sette i ny motor.. har enda en på lur, å skru ned trykket til 03 til jeg får trykkbrytere!! Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Yes, fått flytta bilen ned i min garasje nå å fått plassert den på 4 bukker :) Plages med fusk, som beskrevet i en annen post jeg har laget, men venter på ny fordeler,coil og pluggledninger da dette er rusta å dårlig, så kansje feilen ligger der! har prøvd det meste, og stilt 8-10 grader fortenning med lampe. Bilder fra garasjen min :D Trekk/bruksbilen min! Mazda B2600 Diesel, 33'ere, 10 ekstra lys framover, + 2 bak + 2 oransje strober sierran Hjemmelaget turbomanifoil og hjemmelaget 2,5 toms downpipe, 2,5 toms hele veien :) Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Mimrebilder fra gatebil 2008., dårlige mobilbilder.. gleder meg så sykt til 09 sesongen.. lett trimma gasser motor i på gatebil ser meg i slutten her: http://www.youtube.com/watch?v=ySmd6p6y9nc&feature=related Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Yes folkens! Har flytta lmm til andre sida å en 90 graders bend på filteret, og kjører med gasser motor med innsprut, lader 0,5 nå, går som ett skudd! ikke ett fuske slag, eller fuelcut. Er dårlige stempelringer å ventiltettninger på denne motoren, så har ikke noe å si om den raser, hehe. Eksosen datt av å kjørte over den første prøve tur, hehe, så den blei bøyd så vi kappe den opp å sveiste om til sidepipe, hehe faen så rått :) I vinter kommer det; Ny motor i bedre stand Intercooler Tilleggsprut 2 stive bøttestoler å div bilder kommer! Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworthFTW Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Er bilen lakkert med sprayboks invendig? Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Selg stolene dere har satt inn i Sierraen. Det er stoler som er verdt masse penger. Tøft prosjekt. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Steike for en feit bruksbil/trekkbil:D Sierraen va grei den, artig med budsjett racera:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg