Gå til innhold

Dempere te 240 Bilcross

Ranger emnet

hvard

Anbefalte innlegg

joa det holdt til bilcrossbruk men det var jo ikke som folk prata da. de blei ei høne av alle de fjæra.

Sant det rune, 240 er litt grøvere en ascona, har forresten kjørt på samma oppskrift når det gjelder stab.stag jeg har aldri kjørt uten stab bak men forran har jeg kjørt uten et par ganger pga jeg ikke har giddi å skrudd det på hvis ei bru har gått.

Godt å høre silverstone funker, har hatt 2 stk uten å tørre å bruke den for dem virka så harde.. får prøve på klubbløp der er det ikke så nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

b23 med 2dobble 48 531 topp høvlet og portet lettede stempler, lettete svinghjul og grenrør

Hvor mye har den verdt hvis den er i bra stand ??

531 topp har jeg hørt folk gi 3500-4000kr for hvis den er urørt. planing er det jo enkelte som tar på seg for 700kr, porting vet jeg ikke. lettet koster vel ikke stort mer enn 500-700kr. koster vel 700 for skjellet svinghjul(SOM FORRESSTEN IKKE ER Å ANNBEFALE).

så det vil vel komme i nærheten av +-6500 en plass.

Egentlig like så greit å bruke en 530 topp. kan ikke ha så forbanna mye å si og jeg har sett flere rcn biler med 530 også

Hvard: skal du bygge no sånt el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig forskjellen mellom en 530 og en 531-topp da? Er det bare att 531 har større kanaler' date=' eller er det noe annet vesentlig? Ser att Bilcross-shop tar 530-topper som innbytte-topper når de selger trimtoppene sine.[/quote']

på 531 toppen er ikkje innsugen rund den er mye breire inn mot ventilen heller hva ein 530 er. så er det like eksos kanaler på døm men det er litt forskjelig vinkel på plugenepå 531 i forhold tel 530. det har kommet 2 typer 531 den enne type har lik plugg vinkel som 530.

Lenke til kommentar
Del på andre sider