Gå til innhold

Skulle kappe i går

Ranger emnet

melonen1

Anbefalte innlegg

Men trakk meg i siste liten. Hadde tenkt å kappe når jeg først bytta dekk. Jekka opp og satt ekstra jek under, satt på fjærklemmene mens dempern enda sto på bilen, og skulle finne fram vinkelslipern. Men så bynte jeg å tenke hvis jeg gjorde feil.

Når jeg kapper f.eks 1-2 runder på org. fjør, detter bare fjæra naturlig ned i skåla igjen? og blir der? :P

Bilen min e så mongohøg, ser ut som en SUV, ikke pent! :p

Bilde053.jpg

Volkswagen Golf IV 1,4 -98

x: Volvo 240GL 2,3 -89

x: Volkswagen Transporter -74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kapp 2 ringa framme å 1 bak på orginal fjørene du;) åso 17" me lavprofil so e de en sjikkili killer i svinga:P hehe

Sitter nok heeeelt sykt ja.. Skikkelig ræserbil..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mye sutring!

Kapp de likt på begge sider, og når du jekker ned igjen så bare sørg for at fjøra ligger riktig i skålene, både oppe og nede.

Bare husk på at hvis du kapper litt for langt så kan du fort få kapp-skiva i trynet ;) Så kapp så langt du tør, og jekk ned til fjøra knekker. Eller bare kapp helt over og bytt skive :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutring? :P Syns det er greit å få fram at bilen ikke får noen massive kjøreegenskaper av å kappe. Mange tror jo at lavest mulig bil (les: kappete fjærer) gir best mulig grep... Skal han bare ha den til å se lav ut, så er det jo greit. Liker han det lille av kjøreegenskaper en 240 har, så bør han la vær. Comprende?

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutring? :P Syns det er greit å få fram at bilen ikke får noen massive kjøreegenskaper av å kappe. Mange tror jo at lavest mulig bil (les: kappete fjærer) gir best mulig grep... Skal han bare ha den til å se lav ut, så er det jo greit. Liker han det lille av kjøreegenskaper en 240 har, så bør han la vær. Comprende?

lite kjøreegenskaper? nå skjønner jeg ikke hva du mener

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider