Gå til innhold

Er denne SPL monoblokken noe å satse på? =)

Ranger emnet

limtopp

Anbefalte innlegg

Heisann:) Lurte på hva dere har å si om denne monoblokken:

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=Bodas400

Tror dere denne hadde klart å kjørt f.eks: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4692&katid=28&mid=m436&id=&vn=736 greit?

Eller andre suber i samme klasse.. Takker for svar:)

Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod

------------------------------------

Volvo 440 2,0i 93 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har vel rett i det.. :P men tror du soundmagus`en klarer å drive f.eks alpine suben jeg linka til greit? Skal ikke nødvendivis ha alpine, men har hørt denne spille og var veldig imponert, vurderer også sterkt en av pioneer sine eller kanskje rockford, skal vertfall være noe skikklig .. :) Så lurer på om soundmagus er istand til jobben?

Volvo 440 2,0i 93 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det billigste du får, som fungerer greit, men det finnes selvfølgelig bedre, men da koster det også litt mere...

Jeg ville helt klart valgt alpine av det du ramser opp... men hadde nok valgt noe helt annet... Resonant engeneering feks, eller audio pulse, seas, ground zero..... lista er lang over elementer som overgår det du ser på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil ikke fungere spes bra til de subene, da de er 2x4ohm pr element, så da havner du på 1 eller 4ohm, og den forsterkeren takler ikke 1ohm, og gir lite effekt i 4ohm ;)

Skal du ha det billigst mulig, så kjøp en soundmagus x-1502 ;)

Blir nok 2 eller 8ohm. Eg rekner med at Alpine spiller ok? Skulle eg ha kjøpt ny bass, hadde Seas vore høgt opp på lista mi. (har ikkje høyrt på dei forskjellige, men veit at Seas sin 12" er bra)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok 2 eller 8ohm. Eg rekner med at Alpine spiller ok? Skulle eg ha kjøpt ny bass, hadde Seas vore høgt opp på lista mi. (har ikkje høyrt på dei forskjellige, men veit at Seas sin 12" er bra)

Ja,men han snakker om 2stk av de subene (trodde jeg, av en eller annen grunn), så da blir det 1 eller 4ohm ;)

Skal han bare ha 1stk av den alpine suben, så kan han bruke den SPL blokka, men jeg synes ikke den er noe bedre en soundmagus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke dumt det nei, men tror faktisk jeg går for SoundMagus X-1502. Ikke fordi den er så super billig, men hører den får mye skryt. Jeg er ikke ute etter sann ekstremt fin lyd, elsker bare å kjenne bassen slå i ryggen:) Å tror denne skal klare å drive ett eller anna beist :p Har ikke bestemmt meg for element enda.

Volvo 440 2,0i 93 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider