vegala Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Til Nissan s13: HVa gjør du egentlig inne på et Ford forum når det er så fæle biler? Har du S13 selv? Bare lurer..... Siter LARSEN RACING dvp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by vegala Til Nissan s13: HVa gjør du egentlig inne på et Ford forum når det er så fæle biler? Har du S13 selv? Bare lurer..... Bare å lese første posten det. Det som står i signaturen, stemmer 100% Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Nissan S13 Å komme inn her å prate drit om ford er som å banne i kirka! :ass :fuckme2: anger2 Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by HansenRS Nissan S13 Å komme inn her å prate drit om ford er som å banne i kirka! :ass :fuckme2: anger2 Hvem startet drittakstinga her? Tro om det var deg! :fingers: knock Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by nissan s13 Hvem startet drittakstinga her? Tro om det var deg! :fingers: knock who cares anyway... la oss avslutte denne diskusjonen... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Helt greit det. Så sant ingen har noen flere forslag til opprinnelige topic'en her, eller kaster mer dritt. så skal jeg avslutte her! Uansett, takk for de som svarte seriøst her i begynnelsen:) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by nissan s13 Helt greit det. Så sant ingen har noen flere forslag til opprinnelige topic'en her, eller kaster mer dritt. så skal jeg avslutte her! Uansett, takk for de som svarte seriøst her i begynnelsen:) prøvde å være seriøs en stund jeg, men så skled det ut igjen..:) hvertfall et prosjekt som kan bli et virkelig stort prosjekt dette.. anbefaler en is motor jeg.. enkelt og greit.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Jah. Anbefaler Is motor jeg å, trur den er lettere å tilpasse å den er vel nok så bedre å skru på!;) Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg