Gå til innhold

Driti deg ut? Eller har goe bilder av andre som har?

Ranger emnet

Finken

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var 17. Mai, sentrum var pakket med folk og jeg kom kjørende akkurat idet 17.Mai toget marsjerte inn i krysset jeg hadde planlagt å svinge av i.

Var ikke forberedt på at toget var kommet dit, og jeg måtte tilbake og finne en annen vei før jeg blokkerte veien for toget..

Ble vel litt småstressa av situasjonen, følte liksom at dette var jo jævlig smart. Men det skulle bli værre.. Jeg rygget ganske fort nedover gata, for å få snudd bilen litt lengre nede.

Men jeg kom ryggende litt vel nærme fortauskanten, så jeg begynte å svinge litt unna denne.. Men der tok framdekket plutselig tak i kantsteinene, fronten ble slengt rundt over fortauet midt mellom to lyktestolper mens det skreik i dekk og dekkrøyken sto rundt bilen..(Takk og pris for at det var folketomt akkurat nedover det fortauet)

Og på toppen av det kom en motorsyklist kjørende akkurat midt oppi det hele, og han holdt på å hvælve sykkelen av forskrekkelse der jeg kom sidelengs rundt.. Fronten kom ned på veien igjen, jeg fikk smelt bilen i gir og stakk fortere enn f.

Fy faen for en flau dag.. Hurra for 17. Mai..:hide

That's how we do it in trøndelag^^ :P LOL

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driti meg ut? hmm... begynte med at jeg blei født, siden det har det bare regna flauser.

Men har fått GODT vondt en gang, det var vinter, jeg og en kompis fyrte opp i kjelleren for at vi skulle rydde litt i den og drive litt på en bil jeg hadde. Så sto det noe forskjellige saker oppe på ovnen, men jeg gadd av en eller annen grunn ikke å rydde det vekk kvelden før(vi hadde vært der nede kvelden før også) så vi fyrte jo opp i ovnen, det var sånn med stekeplate oppå, der sto det en grunning-sprayboks. Vi gikk opp og spiste da vi begynte å merke at det lukta brent, vi løper ned og jeg får øye på sprayboksen, dum som jeg er tar jeg tak i den(glovarm som f... og et trykk hadde bygd seg greit opp inne i boksen) så jeg skriker aaauu og mister den i bakken, den eksploderer noe helt jævli og jeg får boksen minus bunnen, rett på ene halvdelen av pungen+ låret, dette smalt så jævli at jeg blei LØFTA opp litt fra gulvet, jeg fikk nesten ikke puste av smertene.

Jeg sjekka utstyret dagen etter, da hadde jeg tre sånne ringer som på både lår og stell. I alle regnbues farger.

Så dum skulle det ikke vært mulig å være, jeg kunne jo bare flytta boksen kvelden før da jeg sto og tenkte akkurat på det der?! helt utrolig at det er mulig.

:lol: Jævlig bra !! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 4 satt jeg i 67 opel te far med rattgir og trykka og brumma alt jeg fant men klarte og sette den i Fri.. Var ikke direkte flaut men litt rart når den sto i nedoverbakke og trillet 30 meter rett bakover og ut på et skoleområde.

Hehe

Ellers så tredde jeg sierran min inn i et Tre før jeg fikk skilter pått..

En annen gang som var kjedelig var samma bil men alu pedaler

"Styling pedaler" i aluminium + Noe av årets værste regnvær og glatte sko...

Satt meg inn i bilen starta den satt den i revers og nervøst slapp clutchen pent ut helt til den glapp av foten min og bilen tok 3 hopp bakover og jeg dro i alt av brekk og alt men i løpet av det sto den inni husveggen.

Så solgte sierran med bulk bak skiltplata (hadde ikke på bakfanger)

Og Flaks var at jeg traff kaffebordet først så dett eble mellom bilen og veggen så trøkka trebordet inn mellom baklysa på sierran... Ny svart skiltplate på skroten 200kr og bilen god som ny men flaut når kompiser er der..

Heldighvis solgte sierran med "Fikset" krasj skade foran og bak...

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en liten episode fra da man var ungdom (ung&dum)..

Jeg holdt på å mekke på mopeden min i garasjen hjemme sammen med en kompis, drev å vaska motordeler i bensin da jeg ikke hadde diesel for hånden.. Så jeg tappet bare litt bensin fra mopeden i en kopp og satte koppen på gulvet midt i garasjeportåpningen. Så gikk jeg og duppet ei fille i koppen etterhvert som jeg trengte å fukte denne..

I mellomtiden kom broderen på besøk, han kjørte bil og hadde nettopp kjøpt seg en dønn strøken Ford Taunus Bravo som han var skikkelig stolt av, og han parkerte denne med fronten rett foran garasjeporten. Vi hadde bare en liten gårdsplass, med riksveien rett forbi innkjørselen.. Broderen gikk inn for å drikke kaffe med fattern, for han var ferdig med mopedtida..

Jeg og kompisen fortsatte i garasjen, mens vi pratet om trimsett og jenter og allt mulig annet gutteprat..

Kompisen min hadde begynt å røyke, så han var i besittelse av en ekte zippo som han var skikkelig stolt av.. "Denne går ikke an å blåse ut" sa han, mens han demonstrerte.. Jeg holdt på med mitt, og var akkurat på vei bort for å duppe filla mi, da kompisen plutselig begynte å veive noe fryktelig med denne zippoen for å liksom prøve å få slukket den med å riste på den..

Men han ristet borti filla mi så denne gikk opp i lys lue i hånda mi. Så selvsagt slapp jeg den...

Midt oppi koppen med bensin, selvsagt!

Flammene sto plutselig en meter til værs, og det sto masse annet brennbart rett i nærheten. Så jeg reagerte uten å tenke tanken på å finne et lokk å hive over koppen så sparket jeg heller koppen rett utigjennom garasjeporten..

Koppen traff Bravoen midt i fronten, spratt opp over panseret, og forsvant ned forbi dørsida av bilen, der koppen fortsatte å rulle nedover gårdsplassen mot veien..

Plutselig hadde vi en bil å slukke, det brant over hele fronten og nedover sida av bilen, plusse ei stripe av flammer nedover grusen mot veien til der koppen ble liggende..

Vrengte av meg skjorta og brukte denne til å denge løs på flammene på bilen først, fikk slukket den omsider, så var det full krigsdans nedover gården mens vi tråkket ihjel flammer som bare f.

Etter noen minutter var det bare røyk som kom opp fra grusen, flaks for det kom det en UP kjørende forbi.. Man var jo litt redd dem på den tida.. Jeg og kompisen sto midt på gårdsplassen og spillte uskyldige mens purken passerte, og jeg sparket i grusen akkurat da. Med det resultat at flammene blusset opp fra grusen og hele skoa mi tok fyr.. Glemmer aldri uttrykket i trynet til han snuten som satt på i den UP bilen, han skjønte liksom fint lite av hva han nettopp bevitnet virket det som.. Men de stoppet heldigvis ikke..

Fikk slukket skoen og grusen omsider, og der kom bruttern ut.. Han kikket rundt seg og så på røyken som sivet opp fra hele gårdsplassen, "driver dere med da?" spurte han.. "Vi? neh, ikkenoe spess.. " Turte ikke å fortelle at vi holdt på å sette hele bilen hans i lys lue.. Han takket for seg og kjørte hjem, og bilen berget tydeligvis bra for han har aldri nevnt noe.. Så jeg har bare holdt kjefen min om det også.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha, noe av det beste jeg har hørt =D, på lik linje om han (som er mest på veteran avd. som hadde noe lignende tull med en fiat)

hahaha, konge=D

har du nevt noe om det til bror din no da, om der der?

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en liten episode fra da man var ungdom (ung&dum)..

Jeg holdt på å mekke på mopeden min i garasjen hjemme sammen med en kompis, drev å vaska motordeler i bensin da jeg ikke hadde diesel for hånden.. Så jeg tappet bare litt bensin fra mopeden i en kopp og satte koppen på gulvet midt i garasjeportåpningen. Så gikk jeg og duppet ei fille i koppen etterhvert som jeg trengte å fukte denne..

I mellomtiden kom broderen på besøk, han kjørte bil og hadde nettopp kjøpt seg en dønn strøken Ford Taunus Bravo som han var skikkelig stolt av, og han parkerte denne med fronten rett foran garasjeporten. Vi hadde bare en liten gårdsplass, med riksveien rett forbi innkjørselen.. Broderen gikk inn for å drikke kaffe med fattern, for han var ferdig med mopedtida..

Jeg og kompisen fortsatte i garasjen, mens vi pratet om trimsett og jenter og allt mulig annet gutteprat..

Kompisen min hadde begynt å røyke, så han var i besittelse av en ekte zippo som han var skikkelig stolt av.. "Denne går ikke an å blåse ut" sa han, mens han demonstrerte.. Jeg holdt på med mitt, og var akkurat på vei bort for å duppe filla mi, da kompisen plutselig begynte å veive noe fryktelig med denne zippoen for å liksom prøve å få slukket den med å riste på den..

Men han ristet borti filla mi så denne gikk opp i lys lue i hånda mi. Så selvsagt slapp jeg den...

Midt oppi koppen med bensin, selvsagt!

Flammene sto plutselig en meter til værs, og det sto masse annet brennbart rett i nærheten. Så jeg reagerte uten å tenke tanken på å finne et lokk å hive over koppen så sparket jeg heller koppen rett utigjennom garasjeporten..

Koppen traff Bravoen midt i fronten, spratt opp over panseret, og forsvant ned forbi dørsida av bilen, der koppen fortsatte å rulle nedover gårdsplassen mot veien..

Plutselig hadde vi en bil å slukke, det brant over hele fronten og nedover sida av bilen, plusse ei stripe av flammer nedover grusen mot veien til der koppen ble liggende..

Vrengte av meg skjorta og brukte denne til å denge løs på flammene på bilen først, fikk slukket den omsider, så var det full krigsdans nedover gården mens vi tråkket ihjel flammer som bare f.

Etter noen minutter var det bare røyk som kom opp fra grusen, flaks for det kom det en UP kjørende forbi.. Man var jo litt redd dem på den tida.. Jeg og kompisen sto midt på gårdsplassen og spillte uskyldige mens purken passerte, og jeg sparket i grusen akkurat da. Med det resultat at flammene blusset opp fra grusen og hele skoa mi tok fyr.. Glemmer aldri uttrykket i trynet til han snuten som satt på i den UP bilen, han skjønte liksom fint lite av hva han nettopp bevitnet virket det som.. Men de stoppet heldigvis ikke..

Fikk slukket skoen og grusen omsider, og der kom bruttern ut.. Han kikket rundt seg og så på røyken som sivet opp fra hele gårdsplassen, "driver dere med da?" spurte han.. "Vi? neh, ikkenoe spess.. " Turte ikke å fortelle at vi holdt på å sette hele bilen hans i lys lue.. Han takket for seg og kjørte hjem, og bilen berget tydeligvis bra for han har aldri nevnt noe.. Så jeg har bare holdt kjefen min om det også.. :D

Må le litt om broren din er medlem her og ;) også ser han i denne tråden :win haha

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg får nesten bare ta sjansen.. :D Den Taunusen hadde han ikke lenge uansett, mener det var bakakselhavari pluss masse elektriske problemer med bilen som gjorde at han fikk bytta bilen i en annen bil.. Kanskje det var kommet bensin på ledningene? Oops.. hehe :D

Nei, håper ikke det var tilfelle da.. :uhhmmwhat?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg får nesten bare ta sjansen.. :D Den Taunusen hadde han ikke lenge uansett, mener det var bakakselhavari pluss masse elektriske problemer med bilen som gjorde at han fikk bytta bilen i en annen bil.. Kanskje det var kommet bensin på ledningene? Oops.. hehe :D

Nei, håper ikke det var tilfelle da.. :uhhmmwhat?:

taunus er den sjukeste kvaliteten jeg har vært borti på en bil, kan garanterte at 99% av bilene som eies av folk på bilforumet hadde takka for seg før taunusen jeg har stående på jorde, en 1.6bravo 2, gått 6 år på jorde uten feilslag, den som prøver å si at jeg ikke har mishandla den nok kan ta kvelden, aldri griseherja så jævli med en bil. SJUK kvalitet, lurer på om den hadde gått rimelig lite når jeg fikk den, sto 80 000 ca på telleren, men den nulles jo ut etter 99999km, men er ikke sikker på om det stemmer, men helt villt i hvertfall!:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, her kan man fint føye seg inn i rekken over idiottabber... :P

Engang skulle jeg gjøre en fancy håndbrekksladd, og feilberegnet noe så bortinatta på gassbruk da jeg nettopp hadde gått over fra manta til vectra, og her snurrer bilen rundt, og stopper med ca minus fem cm margin med ræva rett i fronten på en parkert bil... Skademelding og full skyld der.

En annen gang skulle jeg sjekke om en kompis var hjemme, men det var han selvfølgelig ikke. Passe stressa og delvis snyblind, skulle jeg fort og gæli snu og kjøre hjem igjen da jeg bare delvis sjekka speilet på høyresiden og sjekka at jeg hadde kontroll på hvor traktoren til faren hans sto parkert. Trodde jeg; det var en gravertraktor som sto parkert med bakskuffen ut i lufta, noe som resulterte i knust bagasjelokk og bakrute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder flammer og bensin har jeg et par selv med kasser av spill olje/bensin noen meter bak meg mens jeg kapper med vinke sliper.. mens jeg holder på merker jeg at alt blir jævli lyst rundt meg. snur meg og sjekker, der står faen meg 20l kasse med vann/olje/bensin og anna drit i full fyr med flammene par m. over bakken og masse svart røyk!

wtf gjør du da? dette er da inne i en sånn felles kjeller med flere avlukka "boder" verksteder bortover..

jeg roper MARIUS! BRANN!. hva faen gjør jævlen! han heller faen megfull bøtte med vann over dritten! det resulterer jo i at dritten renner over og all olja renner nå nedover garasje gulvet og under gjerdet på naboens gulv, der pressening og driiit tar fyr!

Før jeg vet ordet av det kommer det satans sprinkleranlegget på og med så jævli trygg denger ned i huet på meg at jeg ikke aner hvor jeg befinner meg nesten!

tok 5min så slukna hele dritten:)

resultatet var mye røyk, vannlekkasje i hele jævla underetasjen på bygget, og en Triumph TR4 veteran cab fyllt som et basseng;)

eieren av denne bilen ville ikke at vi skulle SE på bilen engang.. enda mindre røre den!... tenk deg dramaet når han finner ut at det har vært 100l. vann i den ;!)

de neste 4-5 dagene starta vi med å tappe bilen for vann og tørke den innvendig og kryssa fingra på at ikke den gubben PLUTSELIG skulle dukke opp påverkstedet!

satan og vi klarte det! han hakke lagt merke til noe enda.. er nå 3 år siden;!) hehe

I tilleg til det tilfeller der jeg har sveiset differ når hele jævla diffen tar fyr pga rester av bremserens/bensin pga vaskinga;) like morro hver gang å bli oppslukt av flammer rundt hele trynet;!)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider