Gå til innhold

Driti deg ut? Eller har goe bilder av andre som har?

Ranger emnet

Finken

Anbefalte innlegg

Får slenge meg med på 240-bølgen jeg da:P

Skulle møte en bekjent oppe i veien her,men han hadde visst begynnt å kjøre nedover veien vi kom.

Uoversiktlig sving,veldig glatt,sommer/helårsdekk = ?:D

Vi MØTTES,for å si det slik!

Ganske flaut syns jeg..

Før:

i38525128_43924_4.jpg

Etter:

i44440899_82275_4.jpg

i43969864_7432_4.jpg

Han som jeg krasja med,kjørte 740.

Å det som gikk istykker var ei lykt,ett blinklys å grillen!

MUUUUUUUUUUUURSTEEEEEIN:P

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja Ja, shit happens. Har slutta og bli flau når jeg kræsjer, kjører av veien eller gjør andre dumme ting i bilen, har liksom blitt en vane. he he. Spesielt nå som vintern nærmer seg.

Kjør på med no bilder a folkens.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sleng på den i lav fart på løsgrus i veikanten, snurra 180 grader (kort bil), før den så tok tak igjen i midten av veibanen. Her var det også store huller i veien så det hjalp vel ikke det akkurat... :)

Så har den jo noe høyt tyngdepunkt også.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, nå begynner det og bli litt her. he he

Jævli synd jeg ikke hadde kamera i bilen når jeg vælva med den blå 242 en først i tråden her.

Var en hel masse sladding og gikk fra brøytekant til brøytekant, opp i en skråning, kræsja i et tre og vælva rundt på hue ned i veien igjen, og landa i nedoverbakke, bilen begynte og snurre rundt på taket nedover bakken.

Trudde aldri bilen sku stoppe, helt jævlig og høre taket skrape mot asfalten.

Stoppa til slutt, og jeg og kompisen henger i vær våres sæla, han kikker på meg og spør: Ehh, finken, hva skjedde nå.

Han har grei promille for og si det sånn og jeg prøver og forklare at vi har vælva og må komme oss ut for det ryker overalt og lukter no jævli med bensin.

Kompisen:

Ehh, okay, men du, hva skjedde egentlig nå?

Jeg ber han koma seg ut av sælan, no vi begge gjør og tryner sammen ned i taket, får krabba ut og vi er så jævli svimle etter og ha snurra ganska mange runder opp ned, så vi holder oss i kanalen for og klare og stå på beina.

Kompisen begynner da og mase om hva som skjedde, ga seg aldri helt med det, men så kom han på at vi netopp hadde fylt for 200kr i bensin og det var jo skikkelig bortkasta mente han og så var det no jamring om at ølen hans var borte, men endte lykkelig da han fant igjen ølen sin som sto ut imellom frontruta og a stolpen.

Ler av det i dag, men hadde jævli flaks egentlig.

vælva rundt borti et gjerde og tredde ene stolpen på det gjerdet inn imellom bakskjermen og inn bak setet mitt, litt flaks da.

Kom med mer bilder og gjerne film.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider