Gå til innhold

Driti deg ut? Eller har goe bilder av andre som har?

Ranger emnet

Finken

Anbefalte innlegg

Se her ja, nå begynner det og bli litt her. he he

Jævli synd jeg ikke hadde kamera i bilen når jeg vælva med den blå 242 en først i tråden her.

Var en hel masse sladding og gikk fra brøytekant til brøytekant, opp i en skråning, kræsja i et tre og vælva rundt på hue ned i veien igjen, og landa i nedoverbakke, bilen begynte og snurre rundt på taket nedover bakken.

Trudde aldri bilen sku stoppe, helt jævlig og høre taket skrape mot asfalten.

Stoppa til slutt, og jeg og kompisen henger i vær våres sæla, han kikker på meg og spør: Ehh, finken, hva skjedde nå.

Han har grei promille for og si det sånn og jeg prøver og forklare at vi har vælva og må komme oss ut for det ryker overalt og lukter no jævli med bensin.

Kompisen:

Ehh, okay, men du, hva skjedde egentlig nå?

Jeg ber han koma seg ut av sælan, no vi begge gjør og tryner sammen ned i taket, får krabba ut og vi er så jævli svimle etter og ha snurra ganska mange runder opp ned, så vi holder oss i kanalen for og klare og stå på beina.

Kompisen begynner da og mase om hva som skjedde, ga seg aldri helt med det, men så kom han på at vi netopp hadde fylt for 200kr i bensin og det var jo skikkelig bortkasta mente han og så var det no jamring om at ølen hans var borte, men endte lykkelig da han fant igjen ølen sin som sto ut imellom frontruta og a stolpen.

Ler av det i dag, men hadde jævli flaks egentlig.

vælva rundt borti et gjerde og tredde ene stolpen på det gjerdet inn imellom bakskjermen og inn bak setet mitt, litt flaks da.

Kom med mer bilder og gjerne film.

taper jeg en tier på det, hvis jeg vedder en tier på at dette MÅTTE være shabby, han som satt på altså?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vel et par bilder av volvoen. Må hive meg på 240-bølgen jeg og ser dere. :)

På lørdag skulle jeg sveise sperre på vraket. Skulle kjøre inn i en garasje der løftebukken stod, og inne der var det allerede trangt, veldig trangt, derfor trengte jeg en veileder. Hadde kommet kanskje 1 meter inn og så ble det veldig trangt, men det gikk. Kjørte da veldig tett til høyre side av porten. Der var en planke skrudd inn i i veggen med sånne bolter som man slår inn, og skrur mutter på. Jeg kunne ikke se de når jeg satt i bilen pga høyden mellom dem, så jeg tenkte ikke på de da. Hørte bare noen fæle skrikelyder, og tenkte helsikke heller, hva er problemet nå da?

Prøvde å rygge tilbake, men da hylte det bare enda mer. Bestemte meg til slutt for å drite på, og kjøre inn. Etter et pinefullt øyeblikk for karosseriet var det gjort.

Var en helsikkes dyp ripe i passasjerdør foran, og noen dype riper her og der. Låsen gikk også i stykker.

Så i dag eller en av de nærmeste dagene jeg gidder må jeg sparkle igjen og gi den en dusj med spraylakk.

Var jo også den der jeg smallt Merca til mamma og knakk en svær skrustikke :P

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He He.

Takk gud for han som oppfant sparkel. he he

Pleide og ha en boks med svart spraylakk i den Landcruisern jeg har bilde av i begynnelsen her, bare lakkerte over di nye ripene etterhvert som de kom, blir fort litt når man herjer i skauen.

Har en annen litt grom historie.

Når jeg gikk på vk1 kjøretøy, altså bilmekaniker så hadde vi en golf 2 som vi dreiv og skrudde på, vi jobba 2 og 2 sammen og alle hadde ifra hverandre bremsene og satt de isammen igjen, og så testa bremsene på rulla og sku da justere så de tok likt på begge sider og sånn da.

Alle fiksa den jobben greit, bortsett fra klassens 2 genier, de fikk det ikke til og satt bare bilen på utsia verkstedet.

Så når kvelden nærma eeg og de hadde fordufta så skulle da resten av klassen dytte bilen inn i verkstedet, ca 10-15 stykker som tok på seg og dytte og jeg sku ratte, satte meg inni, og de andre dytta, det begynte og gå ganske fort, dytta baklengs, så jeg satt og kikka bakover og inn i verkstedet, styrte på plass, trådde bremsen i bånn, dro brekket omtrent i taket og rakk ikke kaste den i gir før jeg tredde golfen halveis over et verktøyskap og inn i en benka laga av grovt stål, så golfen blei totalvrak, trøkte inn hele rumpa og den blei helt skeiv i ræva.

Første gangen jeg har vraka en bil på den måten. he he

Halve morroa var og se trynene på alle de som dytta.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA!

Samme skjedde faktisk meg for nøyaktig en uke siden! Skulle dytte ut en liten renault, og sette den intil en betongvegg. Ca en halv meter ifra trør jeg inn bremsa. (Gikk ikke så AAAALT for fort, kun læreren som dytta.) Merka at dette gikk til scheise, så jeg TRØR den i 1 fort som f. Blei bare en svak skrapelyd og noen SMÅ hakk på bakluka. Jeg var forberedt på at bremsene kanskje ikke funka.. Derfor jeg satt klar, og rakk og sette den i gir :P

En annen episode, var da jeg skulle ta en forbikjøring på moped. kjørte på en smal, humpete grusvei. Søstra mi kjører bil i 50, jeg legger meg ut og kommer AKKURAT forbi i bredden. Jeg har ca 70-80, og merker at det er en skarp høyresving foran meg. I full panikk bremser jeg for fult og låser begge hjulene og stopper i en snøskavle. Hadde heldigvis ikke stor fart når jeg traff skavla, så ingen skade skjedd, hverken med mopeden eller meg :p

Mvh Stian

- '99 Hyundai Coupè *Til salgs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Greit nok at du ikke dauer av kostnadene ved ulykkene, og ja, det er verre ting å sløse bort pengene sine på.. men du kunne faktisk skada folk, og er ikke så jævlig gøy å ha et liv eller to på samvittigheta bare fordi man har vært idiot bak rattet.

22072008-1.jpg

Milla & "Mathias" `93 Ford Sierra sedan 2,0 dohc m. combat styling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe mye snacks her..

Dagen jeg kjørte opp skulle jeg ta med ivrige kamerater på tur.

Vi kjørte i en svingete vei gjennom skogen, på asfalt vei, plutselig begynte bilen å skli mot grøften.

Ene kompisen som satt i passasjersætet gikk ned i forsterstilling og hylte, mens resten i baksete hylte:)

Fikk rattet opp bilen fra grøften, å kom i motsatt kjørefelt, der kommer en bil mot oss i hundre å helvett, endte i grøften, så opp igjenn, da snurret bilen, ikke rundt, men sto i en skarp sving, fikk ikke start, så kommer en diger trailer mot oss.

Heldivis fikk jeg startet bilen og kjørte unna:)

Dekkene viste seg å være helt slicks!

Fikset nye dekk og felger på dagen for å si det sånn..

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe mye snacks her..

Dagen jeg kjørte opp skulle jeg ta med ivrige kamerater på tur.

Vi kjørte i en svingete vei gjennom skogen, på asfalt vei, plutselig begynte bilen å skli mot grøften.

Ene kompisen som satt i passasjersætet gikk ned i forsterstilling og hylte, mens resten i baksete hylte:)

Fikk rattet opp bilen fra grøften, å kom i motsatt kjørefelt, der kommer en bil mot oss i hundre å helvett, endte i grøften, så opp igjenn, da snurret bilen, ikke rundt, men sto i en skarp sving, fikk ikke start, så kommer en diger trailer mot oss.

Heldivis fikk jeg startet bilen og kjørte unna:)

Dekkene viste seg å være helt slicks!

Fikset nye dekk og felger på dagen for å si det sånn..

det hørtes ut som en mcgyver historie men:D

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider