Gå til innhold

Driti deg ut? Eller har goe bilder av andre som har?

Ranger emnet

Finken

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har et par fine som er ganske nye;

Før jul en gang:

Jeg og en fetter kjører på vatnestrøm, rett ved Iveland for lokalkjente. Ser en fin sving, og legger bilen breit. Men så kommer den altfor breit, og vi kjører ut med ræva. Sklir 60-70 meter nedover i en dyp grøft, før vi smeller i en skogsvei og spretter over den.

En annen kveld er vi ute på ca samme plass. Kjører ut med ræva i grøfta i 60-70, og spretter opp på veien igjen. Det sa smell, og hele baken ble skjev etterpå :P Alufangeren knakk til og med.

Nyttårsaften:

Klokka er 5-6-7 på morraen, og jeg blir vekker når telefonen ringer. En fetter har kjørt ut i lysløypa med sin søsters 407. Jeg må kjøre inn der, og trekke han opp. Selvfølgelig har han ei deilig dame i bilen når det skjer, flaut! :P

En gang i Januar:

Jeg kjører ut i en annens bil. Høyre side foran blir trøkt godt inn. Heldigvis skulle bilen vrakes bare noen dager etterpå :P Men nå er det snakk om å sprenge den i lufta i stedet.

En annen gang i Januar:

Kjører på isen med noen. En av de smeller i en flytebrygge og raserer den totalt. Jeg kjører ved et uhell over den og punkterer sannsynligvis begge høyre hjul på den. IRRETERENDE

En gang i februar:

Legger bilen breit, og fronten treffer selvfølgelig autoværnet, og jeg snurrer rundt og stopper sidelengs i veien. Må kjøre fram og tilbake for å komme meg ut, mens 5-6 biler stopper opp og ser på :P

var det ikke flaut når du kjørte ut med mammas bil og havna i avisa:D? var ikke det deg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikke flaut når du kjørte ut med mammas bil og havna i avisa:D? var ikke det deg det?
Kjørte ut med mamma sin bil for litt under 1 år siden på flekkerøy. Var flaut det seff! Var en MB C180 1997 mod dette. Var en fyr som så hele greia, og trakk meg opp derfra. Etter det så skjedde det egentlig ikke noe annet enn at to små unger kom bort for å ta bilder av bilen. Om det har skjedd noe mer har jeg ingen kjennskap til. Søkte litt på FVN uten å finne resultater.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, historien kan iallefall gjenfortelles og bekreftes fra tilskuerbenken.. Har fått historien gjenfortalt x-antall ganger på fester opp gjennom åra, så at det var et syn for øyet er jeg ikke et øyeblikk i tvil om! :op:

Personlig har jeg ikke ledd så veldig av det før de seinere åra, nå kan jeg liksom ikke la være jeg heller.. hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere veit forresten den følelsen når du er helt på trynet dritings, og skal prøve å holde maska og framstå som en edru person?!

Denne episoden var jeg så hinsides møkkings etter å ha vært ute på byen, og skulle hjem. Var en kompis som fiksa skyss for meg, og han som kjørte var en annen bruker her på AmCar delen av forumet.. (Med forbehold om at jeg husker riktig nå da.. ) Men er nesten 98% sikker på at det var han som kjørte meg hjem iallfall.. Nok om det. Han får kommentere om han kjenner seg igjen.. :op:

Turen hjem var ikke mer enn ei mil, men det ble etpar cruiserunder opp og ned "gata" før han svingte ut på hovedveien. Det jeg husker best er at fra jeg satte meg inn i bilen begynte jeg å dra på meg sikkerhetsselen. Dro den elegant ned over skulderen og mot låsen, men bommet liksom på hullet.. Samtidig som jeg strevde med dette satt sjåføren og pratet med meg, og vi hadde en samtale gående.. Gudene vet om hva, det husker jeg ikke. Men jeg husker at jeg latet som at jeg hadde fått på sikkerhetsselen, selv om dette ikke var tilfelle. Jeg strevde for å framtre som mye mer edru enn jeg egentlig var.. Så mens jeg holdt ene hånden over for å liksom dekke for hva jeg drev med, satt jeg og fiklet febrilsk med den andre for å finne ut av låsen til sela..

Har et svakt minne av at jeg trodde jeg satt i en 240 der jeg kunne bare stikke selen rett nedi låsen, men at dette var en Granada med sånn låsepinnesystem eller noe i den dur..

Uansett så satt jeg og pratet helt vanlig og tilsynelatende uanfektet mens jeg egentlig kjempet en febrilsk kamp mot denne forbannede sikkerhetsselen!! :Devil:

Omsider, etter 10-15minutter lang kamp mot djevelen i selelåsen svingte vi av inn på gårdsplassen hjemme hos meg..

"klikk" sa det plutselig..

Selehelvete hadde faenimeg gått i lås!!?!

Så ble jeg jaggu sittende der i sju lange og sju breie for å finne utav åssen i helvette jeg sku få av meg det selestyret igjen!!! :drunk: :angry:

Trur dere den fine edru fasaden min rasa rimelig kjappt i grus eller?! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det her er en bekjent som kræsja en veldi kostbar chevrolett, sku tøffe seg litt og ga alt bilen eide ut av rundkjøringa nederst i byn og fikk sleng på bilen og kjørte fronten i de svære steinene på sia av vegen.

DSC00390.jpg

DSC00385.jpg

DSC00384.jpg De felga koster en del

Fant noen flere biler av corvetta

Corvette.jpg

corvette2.jpg

corvette4.jpg

Endret av Amundsen

Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil)

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka)

Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det her er en bekjent som kræsja en veldi kostabar chevrolett, sku tøffe seg litt og ga alt bilen eide ut av rundkjøringa nederst i byn og fikk sleng på bilen og kjørte fronten i de svære steinene på sia av vegen.

de felga der koster en del :/

http://i338.photobucket.com/albums/n435/Amundsen1/DSC00390.jpg

Ai ai ai.. Ser for meg en masse $$$$$ med vinger her ja.. Surt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider