Gå til innhold

Bmw 91 mod E34 520i 24v 275HK! vinter prosjekt

Ranger emnet

Amundsen

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.pure-pf.com finner du masse turbo stuff til bmw, inkludert 3.5mm mls. ellers kan sende en mail til http://www.a-dekk.no De skaffer også.

Anbefaler deg å fikse chip, og eksos før du tar i bruk bilen. Husk å fyll 98 blyfri :)

1993 BMW 325 Turbo Intercooler

1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler

1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeHe ja vi ska vente t vi har fått på eksos og chip før vi tar en tur t, HeHe vi tæva den hjem sist gang vi prøvde, og neste dag måtte vi vaske motoren var full av olje :P HeHe, fant sånn pankinger og sånt på http://www.garrasjen.no/

Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil)

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka)

Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har snøen kommet og vi har ikke vinter dekk t BMW :P HeHe så blir ikke no test kjøring (enda)

A-dekk har ikke no ledi tid t Bilen enda.

Så gjenstår å bestille, toppakninga, nye bremeser(Bremsene kommer litt seinere) og kansje ny turbo den som står i nå er vist gåen, da blir det blir det bare en t3 turbo fra BMW Technik og kan hende vi trenger ny dynamo, den lader ikke i det hele tatt :(

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut laderegulatoren først å sjekk om den er veldig slitt, bruker å være den som gir seg.

Har forresten dynamo til deg dersom dynamoen din er helt gåen. Tror jeg har en fra 24 ventilern,hvis ikke så har jeg garantert en annen fra 12 ventilern, men tror de passer greit over.

Har vinterdekk også.

Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan

Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs

Range Rover 3,5

Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart)

Bmw 520 24 ventiler(Til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

har ikke skjedd stort her for tia.

vi prøver å finne ei garasje vi kan låne eller no her på notodden men, men ser dårlig ut for tia :( og vi har ikke helt bestemt oss for om vi ska selge bilen eller prøve å få den t å gå og få prøvd å godkjent den

det jeg trur er feil me motoren nå er at olja ikke retunerer igjen. jeg måtte fløtte på bilen noen par 100m :/ t en parkeringsplass, så gadd ikke å trille den så bare starta den og kjørte rolig bort men det ryker jo som bare faen.

(veit at det ikke er lurt å starte den og kjøre den nå)

så er kansje ikke turboen som er gåån lika vel.

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke skjedd stort her for tia.

vi prøver å finne ei garasje vi kan låne eller no her på notodden men, men ser dårlig ut for tia :( og vi har ikke helt bestemt oss for om vi ska selge bilen eller prøve å få den t å gå og få prøvd å godkjent den

det jeg trur er feil me motoren nå er at olja ikke retunerer igjen

Blir ikke lett å få den godkjent.

Men rop ut om den skal selgest.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Vi beholder bmw'en.

når det blir litt varmere nå, så får vi taua den t en garasje og en kar ska hjelpe oss me den :D

siden han ska ha et påbygg på huset, så ska vi bygge det for han og han hjelper oss me bilen.

Endret av Amundsen

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeHe begge deler :p.

nei må få renska opp i motoren (få den t å gå reinere)

fløtta noen ledninger (som ligger ret ved eksosen)

bytte noen deler på turboen

osv

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei fin farge er d islandsgrønn?? hadde en 520 m50b20 91 modell eg og .. god bil .. den dro til trondheim og siden har ikke jeg sett noe til den.. bortsett fra at den var til salgs 1 år etterpå og da hadde den gått 150 000 km mindre... antar at det var bare reversen som virka etter jeg solgte den

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider