knukken Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 er det noen her som vet hvordan montere ekstralys på en 97 coupe? har fått tegninger fra verksted, men jeg har hørt at det er noe spesielt med hyndai? har prøvd å montere de, men det er spenning på de hele tiden. vet dere hvilke ledninger(farger) jeg skal koble de på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Her melder jeg pass... Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Kan du scanne inn og legge opp tegningene? Hadde det ikke vært for at du bor så langt unna, så skulle jeg gjort det / funnet ut av det for deg.. :P Hva slags ekstralys er det snakk om? 1000-metere? :P Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knukken Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 jeg har kjøpt noe lignende disse http://bilxtra.no/?ItemId=3351 skal prøve å få lagt ut tegning/forklaring i morgen en gang. har 2 forskjellige tegninger liggende en plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knukken Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 det er en sund siden jeg skulle legge ut tegning, men har ikke hatt anledning pga ny jobb og flytting, mistet passord og diverse andre grunner. jeg skal legge ut tegning/forklaring så fort eg finner det igjen. på verksted sa de at det kom til å koste ca 3000 kr å få det på. ddet blir litt masse å betale når lysene kostet ca 300 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Hva er problemet, minusstyrte lykter? Da er det bare å hente begge styrestrømmene fra fjernlyspæra. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg