Volvo d6 Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Er det noen som har prøvd og kutte fjæra i to og skru den sammen og feset delene sammen med slangeklemmer? Ville jo vært rått og fått justert bilen til det riktige stuket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ja det hørtes ut som en kjempeidé! Go for it! Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Skal prøve i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Er det noen som har prøvd og kutte fjæra i to og skru den sammen og feset delene sammen med slangeklemmer? Ville jo vært rått og fått justert bilen til det riktige stuket. Her kan jeg bare sitere en meget god venn: "Brumm," sa Sprett vennlig, "du har ikke mye forstand.""Nei, jeg vet det," sa Ole Brumm beskjedent Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bosolhaug Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 høyrdist ikkji bra ut det her ass skumle greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Skal funke det. Prøvde med et par fjerer og det ser veldig bra ut! Sette slangeklemmer rundt ringene og så er det og sette i fjæra og jekke ned og jekke opp igjen for og justere. Syntes dette er en veldig god løsning hvis en bruker bilen året rundt. Bare heiser den om vinteren og max senk om sommeren:volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Du har ikke vurdert opfinner som yrke? Dette var en knakandes god ide.:volvsmile Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Vet ikke om det går enda skal prøve og montere fjerene i morra. Trur det det er vanskligere på mcphersson som er på 240 da fjerene ligger i spor, noe de ikke gjør på 140 serien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 håper du har planer om å bruke MANGE klemmer.... er vel en av de merkligste ideene jeg har hørt........ du får heller lage deg en justerbar fjørskål.... Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Vet ikke om det går..... Korrekt, det går ikke. Jeg syns at du som tydeligvis ikke har, og aldri kommer til å få, noe peiling på bil, motor etc bør slutte med en gang. Begynn å strikk eller hekle hvis du absolutt skal holde på med noe. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Dette går under hillbilly-tuning.. Greit nok, du risikerer ditt eget liv, men har du tenkt deg ut i trafikken med dette risikerer du andres også.. Tenk igjennom hvor mye verdt DET er, så velger du heller å koste på de ekstra kronene for et skikkelig justerbart senkesett. Heller noen tusenlapper ekstra enn et par mill i regress, om du skjønner? Jeg velger å tro at dette ikke var seriøst ment, men heller et forsøk på å se hvilke reaksjoner du fikk.. For ideen er livsfarlig og uansvarlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoOdd Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Dette kan du ikke mene i fullt alvor!!! SLANGEKLEMMER???? Håper du er klar over at de strekkes ganske lett, så etter en liten tur må du nokk justere opp og etterstramme klemmene. bilen vil jo "skru" seg nedover mens du kjører... Du må si ifra vis du kommer til Trøndelag med det utstyret der, da parkerer jeg bilen å går i dekning!!!!:hide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg