Gå til innhold

Justerbart senkesett?

Ranger emnet

Volvo d6

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd og kutte fjæra i to og skru den sammen og feset delene sammen med slangeklemmer? Ville jo vært rått og fått justert bilen til det riktige stuket.

Her kan jeg bare sitere en meget god venn:

"Brumm," sa Sprett vennlig, "du har ikke mye forstand."

"Nei, jeg vet det," sa Ole Brumm beskjedent

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal funke det. Prøvde med et par fjerer og det ser veldig bra ut! Sette slangeklemmer rundt ringene og så er det og sette i fjæra og jekke ned og jekke opp igjen for og justere. Syntes dette er en veldig god løsning hvis en bruker bilen året rundt. Bare heiser den om vinteren og max senk om sommeren:volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går under hillbilly-tuning..

Greit nok, du risikerer ditt eget liv, men har du tenkt deg ut i trafikken med dette risikerer du andres også..

Tenk igjennom hvor mye verdt DET er, så velger du heller å koste på de ekstra kronene for et skikkelig justerbart senkesett.

Heller noen tusenlapper ekstra enn et par mill i regress, om du skjønner?

Jeg velger å tro at dette ikke var seriøst ment, men heller et forsøk på å se hvilke reaksjoner du fikk.. For ideen er livsfarlig og uansvarlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan du ikke mene i fullt alvor!!!

SLANGEKLEMMER???? Håper du er klar over at de strekkes ganske lett, så etter en liten tur må du nokk justere opp og etterstramme klemmene. bilen vil jo "skru" seg nedover mens du kjører...

Du må si ifra vis du kommer til Trøndelag med det utstyret der,

da parkerer jeg bilen å går i dekning!!!!:hide

Lenke til kommentar
Del på andre sider