Atley Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hei, Finns det sorte lister til vinduspakningene på Golfen? Liker ikke disse blanke greiene og syns det ser litt jalla ut å male dem..... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 ja, 85 CLen min har det iallefall. Tipper det er C/CL som har sorte, mens GL har krom, og GTI har sorte metallister. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 min CL har svarte og det har alle 3 delebilene ... trenger du eller ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 hadde vært fint det ja, får du de av uten å ødelegge de da, jeg prøvde det på den forrige golfen jeg hadde og de brakk for hver 5cm..... pris? Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 er på jakt etter slike chrome lister til mitt rat prosjekt. trenger alle rundt vinduene til 90dør. 2dørs.. kan kjøpe dine om du får dem av hele :) Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 skal se om jeg får dem av jeg.... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg