e321 Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hei Hvilken og hvor stor kasse bør jeg ha til en Hertz ds300? Skal stå i bagasjerommet på 190'en(som har bensintanken i bakseteryggen, dermed mye demping for bass mot kupe'en).. Tenkte litt på portet kasse med porter opp mot hattehylla, men ble frarådet dette så da er det enten båndpass eller lukket? Og ikke minst, hvor stor bør denne kassen være? ;) Takker for svar ! Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 jeg har 2 stk hertz hxs300d i båndbasskasse i en audi 80q(b3)denne har også bensintanken i seteryggen. dette spiller rimelig bra,spiller mere en dypt nok,jeg hadde skipose gjennom seteryggen,så tok bort den,og har nå bassporten gjennom der,så den er der armlenet i baksetet er. så har du skipose,så ville jeg nok ha bygget båndbasskasse Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Takker :) Har hull i hattehylla men ikke i baksetet.. Men hvor stor kasse bruker du ? ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg